سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۲۸

اخبار

یکصد و سیزدهمین شماره خبرنامه پیام سلامت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت منتشر شد

تازه‌ترین شماره از خبرنامه الکترونیکی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ویژه نیمه اول مرداد ۱۴۰۱ منتشر شد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت یکصد و سیزدهمین شماره بولتن پیام سلامت "خبرنامه الکترونیکی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت" را منتشر کرد.
این خبرنامه در جهت آشنایی با خدمات و شرح وظایف سازمان با پوشش‌دهی اخبار به صورت گفت‌وگو، مصاحبه، گزارش تصویری و خبری و مقاله تهیه و در اختیار کارکنان صنعت نفت قرار گرفته است. این خبرنامه توانسته گامی مثبت در ارتباط با کارکنان صنعت نفت بردارد.
از درمان تا اردوهای جهادی، نگاه ویژه وزیر نفت به تکمیل طرحهای نیمه کار بهداشت و درمان نفت،بررسی مشکلات و چالش های بهداشت و درمان شمال کشور و خبر خوش به جمعیت تحت پوشش، مشکلات و چالش های بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران موضوع جلسه شورای مدیران، بازدید میدانی مدیریت برنامه ریزی از درمانگاه پاسداران تهران و بیمارستان غدیر سرخس، ارائه خدمات پزشکی سالانه به حدود ۱۴ هزار نفر در غرب کشور، نگاهی به عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در سالی که گذشت، ارتقا خدمات بیمارستان صنعت نفت آبادان، زنگ خطر پیک هفتم کرونا در بیمارستان صنعت نفت آقاجاری، حذف پرداخت فرانشیر در مناطق غیربرخوردار و رضایت مراجعین از نمونه گیری زودهنگام آزمایشگاه بیمارستان نفت تهران از جمله خبرهایی است که در این شماره از خبرنامه پیام سلامت می‌خوانیم.
۲۴ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۰۵
تعداد بازدید : ۲۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید