سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۵۸

اخبار

دکتر محمدی: رضایت بیماران و اولویت‌بندی تصمیمات در راستای دریافت بهترین نتیجه، اولویت ارائه خدمات باشد

سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمت صادقانه به کارکنان و خانواده شریف صنعت نفت و همچنین پیشگیری و بهداشت در اولویت اهداف سازمان بهداشت و درمان است.

به گزارش پایگاه اطلا‌ع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، در نشستی که پس از بازدید دکتر محمدی در نخستین روز کاری از واحدهای مختلف اداری و درمانی برگزار شد، مدیران ستادی این مرکز گزارشی از برنامه‌های انجام‌شده و در حال انجام در واحدهای مختلف اداری و درمانی ارائه دادند.
دکتر محمدی سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در این جلسه با تأکید بر لزوم ارتقای کیفیت خدمات در راستای افزایش رضایتمندی بیماران، جلب رضایت بیماران را از جمله اهداف مهم در سیستم مراقبتی و درمانی عنوان کرد.
وی یادآور شد: یک نظام بهداشتی کارا فقط از طریق ارائه خدمات مطلوب می‌تواند به رسالت خود یعنی تأمین سلامت افراد جامعه اقدام نماید و راه ارزیابی این نظام، ارزیابی خدمات آن است.
دکتر محمدی با بیان این‌که رضایتمندی بیماران و ارائه خدمات و مراقبت‌های درمانی مطلوب به آنان دو اصل مهمی بوده که در اولویت حوزه درمان سازمان قرار دارد، تصریح کرد: اهمیت بخشیدن به رضایت بیماران و ارائه خدمات مطلوب و همچنین اولویت‌بندی تصمیماتی که در کوتاه مدت بهترین نتایج را به همراه داشته باشد، باید همواره مورد توجه قرار گیرد./

مراسم خداحافظی دکتر تندر 3  

۷ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۵۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید