سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۳:۱۸
 

اخبار

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت سالروز ورود آزادگان به کشور را تبریک گفت

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با صدور پیامی فرارسیدن ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ در پیام دکتر سید مهدی هاشمی که به مناسبت فرارسیدن ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی صادر شده آمده‌است: ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از روزهای بیاد ماندنی تاریخ معاصر است که پیروزی دیگری در تاریخ این مرز و بوم رقم زد. این روز باشکوه را گرامی می‌داریم و تقارن آن با ایام شهادت سید و سالار شهیدان و هفتاد و دوتن از یاران باوفایش که سیره آنان در ایثار و ایثارگری، سرمشق و الگو در بستر فرهنگ غنی ما ایرانیان است را  فخر می‌ورزیم. 
در بخش پایانی این پیام آمده است: بی‌شک بخش بزرگی از استواری تاریخ با عظمت و سترگ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون این استقامت عزت‌مندانه آزادگان و ایثارگران است. به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی): «عزت، قدرت و صدرنشینی هر ملت در تاریخ به مجاهدت فرزندانش بستگی دارد و استقامت پیروز عزیزان آزاده ملت ایران را در صدر نشانده است».
1
۲۶ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۲۲
تعداد بازدید : ۵۹۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید