سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۱۹

اخبار

واکسیناسیون کارکنان نفت و گاز گچساران آغاز شد

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران از آغاز واکسیناسیون کارکنان نفت و گاز این شهرستان بر علیه ویروس کرونا خبر داد.
دکتر محمدمحمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اظهار داشت: با پیگیری مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت، شرکت بهره برداری نفت و گاز و شبکه بهداشت و درمان گچساران کار واکسیناسیون کارکنان نفت و گاز گچساران از امروز بیست و سوم مرداد ماه در سالن بیمارستان بعثت نفت انجام می شود.

۱

وی بیان کرد: کارکنان واحد ترابری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نخستین گروهی می باشند که  علیه کرونا واکسینه می شوند.
رییس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران توصیه کرد: افراد واکسینه شده برای حفظ سلامت خانواده خود و جامعه تمام پروتکل های بهداشتی را برای پیشگیری از انتشار بیماری کووید ۱۹ شامل ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در مکان های پر جمعیت رعایت کنند.
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های مهم بهره‌بردار نفت و گاز مناطق نفتخیز جنوب می باشد که گستره ی این شرکت در چهار استان خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و فارس قراردارد و همین ویژگی موقعیت این شرکت را در بین سایر شرکتها از درجه اهمیت ویژه ای برخوردار کرده است.
گفتنی است از ابتدای شیوع کرونا در کشور (اسفند ۹۸) تاکنون، این ویروس پنج خیز داشته، خیز پنجم کرونا از ابتدای تیر ماه از جنوب کشور به مرکز کشور آغاز شد.

۱

۱

۱
۲۳ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۲۹
تعداد بازدید : ۶۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید