سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۰۱

اخبار

با تلاش کادر درمان بیمارستان نفت گچساران؛ جلوگیری از قطع عضو بیمار دیابتی

کارشناس زخم بیمارستان نفت گچساران گفت: با تلاش و اقدامات ترمیمی کادر درمان بخش جراحی مردان این مرکز درمانی از قطع عضو بیمار دیابتی جلوگیری شد.
جهانگیر نگهبان در گفتگو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت گچساران گفت: با استفاده از روش های درمانی نوین فضل الله رحمانی بیمار دیابتی مبتلا به استئومیلیت (Osteomyelitis) یا عفونت استخوان، درمان و از قطع عضو آنان جلوگیری شد.

1

وی استفاده از پانسمان های نوین و روش هایی نظیر لاروتراپی، وکیوم تراپی و آنتی بیوتیک تراپی را از جمله اقدامات درمانی انجام شده برای این بیمار عنوان کرد.

کارشناس زخم بیمارستان نفت گچساران با بیان اینکه این بیمار حدود یک سال از بیماری استئومیلیت رنج می برد، عنوان کرد: روش های عنوان شده در درمان زخم های این بیمار مبتلا به دیابت موثر بوده است و دیگر نیازی به قطع عضو این بیمار نیست.

 نگهبان تصریح کرد: بیمار در نیمه دوم خردادماه جراحی دبریدمان (Debridement) شده و هم اکنون در بخش جراحی مردان بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران جهت اقدامات درمانی تکمیلی بستری است.

این بیمار ۵۳ ساله شاغل در امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که یک دهه از بیماری دیابت نوع ۲ رنج می برد از تلاش های مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بالاخص کادر درمانی بخش جراحی مردان بیمارستان نفت تقدیر و تشکر نمود.
وی عنوان کرد: سلامتی خود را مرهون تلاش و زحمات شبانه روزی کادر درمانی می داند.
1
۲۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۴:۰۳
تعداد بازدید : ۶۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید