سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۱۴

اخبار

مسن ترین فرد تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ۱۱۴ ساله است

مسئول تیم پزشک خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: مسن ترین فرد تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران یک مرد ۱۱۴ ساله است.
دکتر عباس بزرگی به مناسبت بیستم تیرماه مصادف با یازدهم ژوئیه روز جهانی جمعیت و تنظیم خانواده در گفتگو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: در حال حاضر جمعیت تحت پوشش این منطقه ۱۲ هزار و ۱۰۹ نفر است که از این تعداد شش هزار و ۷۲۷ نفر معادل ۶۴ درصد زن و همچنین ۶۴ درصد معادل هفت هزار و ۸۰۰ نفر بالای ۳۰ سال سن دارند.

1

۴۷ درصد جمعیت تحت پوشش در رده سنی ۵۹_۳۰ سال است
مسئول تیم پزشک خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با بیان اینکه اکنون پنج هزار و ۶۴۰ نفر از جمعیت تحت پوشش در رده سنی ۵۹_۳۰ قرار دارند گفت: این رقم ۴۷ درصد جمعیت تحت پوشش را شامل می شود.
وی ادامه داد: هم اینک ۶۶۷ نفر از جمعیت تحت پوشش در رده سنی ۵_۰ سال، یکهزار و ۶۸۰ نفر در رده سنی ۱۷_۶ سال، یکهزار و ۹۶۲ نفر در رده سنی ۲۹_۱۸ سال، پنج هزار و ۶۴۰ نفر معادل ۴۷ درصد در رده سنی ۵۹_۳۰ سال و دو هزار و ۱۶۰ نفر در رده سنی ۶۰ سال به بالا قرار دارند.
دکتر بزرگی افزود: مسن ترین فرد تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران یک مرد ۱۱۴ ساله است.
مسئول تیم پزشک خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران کارکنان شاغل و جمعیت تحت پوشش را ۸ هزار و ۳۳۸ نفر و کارکنان بازنشسته و جمعیت تحت پوشش را ۳ هزار و ۷۸۶ نفر اعلام کرد.
دکتر بزرگی توضیح داد: جمعیت تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در سال جاری از ۱۲ هزار و ۱۲۴ نفر به ۱۲ هزار و ۱۰۹ نفر کاهش یافته است.
وی یادآور شد: در زمان حاضر ۱۰۰ درصد خانواده های صنعت نفت گچساران زیرپوشش برنامه پزشک خانواده قرار دارند.
گفتنی است روز جهانی جمعیت هر سال با یک شعار در کشورهای مختلف برگزار می‌شود. شعار روز جهانی جمعیت در سال ۲۰۲۱ تاریخ، اهمیت و موضوع آن را بدانید (World Population Day 2021:  Theme, history and significance) اعلام شده است.
 
۲۰ تیر ۱۴۰۰ ۱۶:۵۲
تعداد بازدید : ۵۱۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید