سال جهش توليد با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۵۲

اخبار

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، روز دندانپزشک را تبریک گفت

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با صدور پیامی، بیست و سوم فروردین روز دندانپزشک را به این قشر از جامعه بزرگ پزشکی تبریک گفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ در این پیام که روز دوشنبه از سوی دکتر سیدمهدی هاشمی صادر شده، آمده است: دندان‌پزشکان بخش ارزشمندی از جامعه پزشکی هستند که نقش مؤثر آنان در بهداشت و سلامت جامعه انکارناپذیر بوده و انتخاب ۲۳ فروردین‌ماه، فرصتی برای توجه اذهان عمومی به این قشر مهم در جامعه است. 
 در ادامه این پیام آورده شده است:‌ اهمیت و نقش سلامت دهان و دندان در حفظ و ارتقاء  سلامتی و جلوگیری از بروز بسیاری از بیماریها بر کسی پوشیده نیست و دندانپزشکان بعنوان عضوی از تیم و حلقه ای از زنجیره سلامت؛ با توجه به خدماتی که در راستای پیشگیری و آموزش روش‌های بهداشتی،  درمان بیماری‌های دهان و دندان و ارتقای سطح سلامت افراد جامعه ارایه می دهند، نقش بسیار مهم و قابل توجهی در نظام سلامت و ارتقای کیفیت زندگی افراد جامعه ایفا می کنند.
در پایان پیام دکتر هاشمی آمده است: بر خود لازم می‌دانم ضمن تبریک روز دندانپزشک سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون همه تلاشگران این عرصه در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت را از درگاه ایزد منان مسألت نمایم.

۱

۲۳ فروردین ۱۴۰۰ ۱۴:۱۴
تعداد بازدید : ۴۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید