سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۳۴

اخبار

پیام تبریک مسئولان صنعت نفت به مناسبت روز پرستار

جمعی از مسئولان صنعت نفت با صدور پیام‌هایی جداگانه به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، این روز را به جامعه پرستاران تبریک گفتند.
وزیر نفت با صدور پیامی سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را  تبریک گفت. 
در پیام مهندس بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت آمده است: «پنجم جمادی الاول، سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار فرصتی مناسب است که از زحمات شبانه‌روزی جامعه پرستاری قدردانی شود.

1

پرستاران، قشری زحمتکش از جامعه هستند که مهربانی و ایثار در دستان آنان شکفته شده و با تلاش خستگی‌ناپذیر خود لبخند سلامتی و تندرستی بر لبان بیماران جاری می‌سازند.
در روزهایی که جامعه جهانی درگیر معضل شیوع ویروس کرونا شده است، خدمتگزاران و زحمت‌کشان جان بر کف بهداشت و درمان کشور، به‌خصوص خواهران و برادران ارزشمند سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، با به‌کارگیری همه ظرفیت‌های موجود، در مبارزه با این بیماری فراگیر، متواضعانه و به‌صورت شبانه‌روزی در ارائه خدمت به خانواده بزرگ صنعت نفت کوشا بوده‌اند. 
اینجانب به نوبه خود از این همکاران گرامی تشکر و قدردانی کرده و سلامتی و توفیق روزافزونشان را از خداوند منان مسئلت دارم.
پیام تبریک مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت
در پیام دکتر سیدمهدی هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت آمده است: پنجم جمادی الاول مصادف با 30 آذرماه سالروز ولادت با سعادت بزرگ بانوی قهرمان کربلا، عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار است.

1

به یقین نامگذاری این روز بزرگ به نام روز پرستار موقعیت مناسبی برای قدردانی از قهرمانان شجاع عرصه سلامت است. نزدیک به یکسال است که هر روز شاهد اثبات ایثار و فداکاری کارکنان بخش مراقبت های بهداشتی به ویژه پرستاران هستیم، کسانی که با مهارت، شجاعت، احساس مسئولیت و عشق به همنوع، با قبول خطر ابتلای به بیماری کووید 19 به کمک بیماران مبتلا می شتابند تا حدی که سلامت خود را به خطر می اندازند.
اینجانب فرارسیدن ولادت بانوی فصاحت، مظهر مهربانی و عطوفت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاران کشور به ویژه همکاران خدوم ، توانمند و شایسته خود در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامت و موفقیت روز افزونشان را مسئلت دارم.
پیام تبریک مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران 

در پیام مهندس هوشنگ صیدالی آمده است: پرستاران الگوی صبر و تلاش و تعهد هستند که نقش مهمی در توسعه سلامت دارند آنان در خط مقدم دفاع با گذشتن از جان خود در مراقبت از بیماران از هیچ کوششی دریغ نمی کنند. باید توجه داشت که این قشر زحمتکش هم مانند سایرین از بیماری مصون نیستند بنابر این می طلبد که با رعایت پروتکل های بهداشتی به نیروهای خط مقدم مبارزه با کرونا کمک کنیم تا این بحران کنترل شود و هر چه سریعتر آرامش به جامعه برگردد.

1

 اینجانب فرارسیدن میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار را به جامعه پرستاری کشور به ویژه جان برکفان این عرصه در استان کهگیلویه و بویراحمد و پرستاران بیمارستانهای شهرستان گچساران و همکارانم در بهداشت و درمان صنعت نفت تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای مدافعان سلامت آرزوی سربلندی و تندرستی را دارم .

پیام تبریک رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران 
در پیام دکتر محمدمحمدی آمده است: سالروز ولادت باسعادت اسوه صبر و ایثار حضرت زینب کبری (س) که بنام روز پرستار نامگذاری شده، فرصت مغتنمی برای تجلیل و ارج نهادن به تلاش ها، خدمات و مجاهدات ارزشمند پرستاران در مبارزه با ویروس کروناست. 

1

آری روز پرستار، روز ارج نهادن به فرهنگِ ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی است.
در این روزهای پرخطر خط مقدم و حافظ پرخطیر جان انسان‌ها در گرو ایثار و فداکاری پرستاران بوده و گویی دعای پرشکوه دردمندان با دستان شفابخش این فرشتگان زمینی اجابت می شود و اینجا باید گفت که حقیقتا دستان پرتلاش و نگاه پرمهر و امیدبخش سپید قامتان عرصه سلامت، ستودنی است.
پرواضح است که در این هنگامه سخت و سرنوشت ساز مردم و مسوولان، بیش از پیش قدرشناس ایثار و از خودگذشتگی های کم نظیر پرستاران هستند.
اینجانب، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خود را از زحمات و تلاش‌های ارزنده پرستاران زحمتکش که در این روزها جان خود را فدای سلامتی مردم کرده‌اند، ابراز کرده و سلامت و سعادت تمامی فرشتگان نجات بخش زندگی را از درگاه خداوند متعال، مسئلت می نمایم.
 
۱ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۲۶
تعداد بازدید : ۷۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید