سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۵۲

اخبار

۶۱درصد گروه پرستاری مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران زن هستند

مدیر دفتر پرستاری و مامایی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: ۶۱ درصد گروه پرستاری شاغل در مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اعم از پرستار، نیروهای اتاق عمل و هوشبری را بانوان و ۳۹ درصد آنان را مرد تشکیل می دهند.
۱۳۰ پرستار در مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران فعالیت می کنند
زینب مهری زاده به مناسبت روز پرستار در گفتگو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ با اشاره به وجود ۹۱ تخت موجود در مراکز درمانی وابسته به بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، گفت: اکنون ۱۳۰ پرستار در بخش‌های مختلف این مراکز مشغول ارایه خدمات پرستاری هستند.

1

مدیر دفتر پرستاری و مامایی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اعلام کرد: این پرستاران در ۱۷ مرکز درمانی و یک بیمارستان ۶۴ تختخوابی بصورت شبانه روزی کار ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را به کارکنان و خانواده‌های شرکت نفت و گاز گچساران بر عهده دارند.
وی یادآور شد: ۱۸ پرستار از مجموع پرستاران در درمانگاههای مناطق عملیاتی مشغول به ارائه خدمات هستند.
وی گفت: از زمان شروع اپیدمی کرونا در کشور ۲۷ نفر از پرستاران شاغل در مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به کرونا و بیماری کووید۱۹ مبتلا شدند، اکثر آنها درمان شدند.
۲۲ پرستار در بخش های ویژه کرونا فعالیت دارند
مهری زاده، از حضور ۲۲ پرستار در شیفت‌های مختلف در بخش‌های ویژه کرونا در بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران خبر داد.
وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور ارایه خدمات درمانی و تشخیصی در بیمارستان نفت گچساران آغاز شده و در حال انجام است.
وی اظهار داشت: با اختصاص بیمارستان‌ نفت به درمان بیماران کرونایی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی با از خودگذشتگی و ایثار به درمان بیماران می‌پردازند.
پنجم جمادی الاول (۳۰ آذرماه) زاد روز میلاد با برکت حضرت زینب (س) روز پرستار است، امسال هفته پرستار از ۲۵ آذر تا دوم دی با شعار «نبض سلامت جامعه، ضربان قلب پرستار» تعریف شده است.

 

۲۹ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۲۵
تعداد بازدید : ۱,۰۰۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید