سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۳۳

اخبار

بازدید تیم نظارت بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بیمارستان نفت گچساران/نحوه خدمت رسانی به مبتلایان کرونا در بیمارستان نفت گچساران مطلوب است

مسئول تیم نظارت بیمارستانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد وضعیت درمان و روند خدمت رسانی به افراد مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران را مطلوب و روند معالجه بیماران کووید ۱۹ را بررسی کرد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ کیا جاوید و هیات همراه از بخش‌های بستری بیماران بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران بازدید کرد و در نشستی با حضور مسوولان این مرکز درمانی به بررسی وضعیت بهداشتی و درمانی این واحد پرداخت.

1

وی در بازدید از این مرکز درمانی به عنوان یکی از مراکز خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در گفت و گو با پزشکان و کادر درمان چگونگی پذیرش و معاینه بیماران را جویا شد.

1

مسئول تیم نظارت بیمارستانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اعضای تیم نظارت بیمارستانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد متشکل از مدیر پرستاری، کارشناس نظارت و اعتباربخشی، کارشناس تجهیزات پزشکی و کارشناس امور تغذیه است. 
جاوید ادامه داد: یازده بیمارستان استان از سوی تیم نظارت بیمارستانی معاونت درمان با هدف تمرکز بر بیماری کووید ۱۹ مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و نتیجه آن در پورتال وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بارگذاری خواهد شد.
وی از تلاش های شبانه روزی مجموعه بیمارستان نفت گچساران و همکاری این مجموعه درمانی با دانشگاه علوم پزشکی در خصوص مدیریت بحران کرونا قدردانی کرد.
۳۵۸بیمار کرونایی در بیمارستان نفت گچساران بستری شدند
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: مجموع کل موارد بستری از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ تا کنون در بیمارستان بعثت صنعت نفت ۳۵۸ نفر ثبت شده است .
 دکتر محمدمحمدی ادامه داد: اکنون ۳ بیمار کووید ۱۹ در این مرکز درمانی بستری هستند.

1

وی گفت: با ساز و کارهای انجام گرفته از مجموع تخت‌های فعال این بیمارستان ۲۲ تخت در دو بخش به بیماران کرونایی اختصاص یافته که از این تعداد ۳ تخت نیز در بخش مراقبتهای ویژه است.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با بیان اینکه واحد فیزیوتراپی بیمارستان نفت به عنوان بخش پشتیبانی برای مبارزه با بیماری کرونا تجهیز شده است تصریح کرد: این بخش دارای ۱۵ تخت است و امید است بتواند بخشی از نیازهای درمانی را تامین کند.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در ادامه از آمادگی کامل این مجموعه برای همکاری و تعامل با دیگر دستگاه‌ها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا  و حوزه سلامت خبر داد.
دکتر محمدی همچنین از همکاری مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در مواقع لزوم تشکر کرد.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

 
۲۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۴۹
تعداد بازدید : ۱,۱۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید