سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۱۲

اخبار

به مناسبت هفته بسیج؛ از استقرار ایستگاه توزیع ماسک رایگان تا جمع آوری داروهای مازاد منازل صنعت نفت گچساران

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با همکاری حوزه مقاومت بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ماسک رایگان بین مراجعه کنندگان به مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران توزیع شد.
دکتر محمد محمدی در حاشیه توزیع ماسک رایگان به خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: هدف از این طرح فرهنگ سازی و اهمیت استفاده از ماسک بین همشهریان در هنگام تردد در سطح شهر و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا می‌باشد.

1

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اظهار داشت: بسیج در همه عرصه ها جهادی وارد عمل شده و در کنار سایر ارگان‌ها خدمات ارزشمند و ارزنده ای را ارایه داده است.
دکتر محمدی خاطرنشان کرد: امیدواریم شهروندان که با رعایت پروتکل های بهداشتی نقش بسیار مهمی در قطع زنجیره انتقال بیماری دارند، همچنان با رعایت توصیه های بهداشتی و خودمراقبتی تا مهار این ویروس خطرناک ما را یاری کنند.
وی یادآور شد: بسیج امروز نیز در کنار کادر بهداشت و درمان برای مبارزه با این بیماری خطرناک وارد میدان شده است که به طور قطع ثمرات و نتایج مثبت آن در روزها و هفته آینده نمایان خواهد شد.
داروهای مازاد منازل صنعت نفت گچساران جمع آوری شد
دکتر محمدی در ادامه گفت: داروهای قابل مصرف و مازاد منازل صنعت نفت این شهرستان در راستای اجرای برنامه ویزیت رایگان نیازمندان جمع آوری شد.

1

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران افزود: هدف از اجرای این طرح، رفع نیاز دارویی، بهداشتی و درمانی اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه است.
وی اظهار کرد: این اقدام با همکاری و مشارکت حوزه مقاومت بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برای ارتقای سطح سلامتی مردم این شهرستان انجام شد.
وی گفت: این داروها در جریان اعزام گروه کارآمدان جهادی به روستاهای این شهرستان مورد استفاده قرار می گیرد.
دکترمحمدی همچنین یادآور شد: تجهیزات حفاظتی شامل ماسک، دستکش،گان و شیلد در اختیار بسیجیانی که در طرح اجرای محدودیت های کرونایی (عبور و مرور خودروها با پلاک غیربومی) فعالیت داشتند قرار گرفت.
بیست و نهم آبان تا پنجم آذرماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده است، پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ است.
"بسیج پیشرو در خدمت و امیدآفرین" شعار هفته بسیج امسال است. 

1

1

1

1

1

1

11

1

1
۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۶:۲۷
تعداد بازدید : ۶۸۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید