سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۲۳

اخبار

برگزاری جلسه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در بیمارستان نفت گچساران

در هفته پدافند غیرعامل، به منظور افزایش ضریب ایمنی و ارتقای آمادگی‌ها، جلسه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران با حضور فرماندار شهرستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در سالن کنفرانس بیمارستان صنعت نفت برگزار شد.
دبیر پدافند غیرعامل و کمیته مدیریت بحران بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در این جلسه گفت: توجه به پدافند غیرعامل و افزایش تاب‌آوری سازمان‌ها بهترین دفاع غیر مسلح در برابر همه تهدیدها از جمله همه‌گیری بیماری‌هاست.

1

کریم رحمانی با اشاره به اینکه امسال از پنجم تا دوازدهم آبان، هفته پدافند غیر عامل با شعار «مقاومت فعال، تاب‌آوری حیرت انگیز، ایران قوی» نامگذاری شده است، اظهار داشت: تاب‌آوری به این معنی است که هر سازمانی در شرایط بحرانی بتواند سریع به حالت عادی برگردد و به خدمات اورژانسی و همچنین معمول خود ادامه دهد تا مردم بتوانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی در ادامه به تشریح روز شمار هفته پدافند غیرعامل پرداخت و ادامه داد: روزهای هفته پدافند غیرعامل با نام های "نهادینه سازی مصونیت در زیرساخت ها با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و عمل انقلابی"، "پدافند زیستی، مرزبانی زیستی و ارتقای ساختار دفاع بیولوژیک"، "مقاومت فعال، تاب‌آوری حیرت‌انگیز، ایران قوی"، "پدافند سایبری، ملی‌سازی فضای مجازی در مسیر حکمرانی سایبری بومی"، "پدافند مردم‌محور، خانواده آماده، جامعه مستحکم"، "پدافند شیمیایی؛ آینده‌ای قدرتمند در امتداد گذشته‌ای پرافتخار"، "پدافند شیمیایی؛ آینده‌ای قدرتمند در امتداد گذشته‌ای پرافتخار" و "اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و پیروزی در جنگ اقتصادی" نامگذاری شده است.
گفتنی است در این جلسه بیمارستان های شهیدرجایی و بی بی حکیمه خاتون(س) گچساران به عنوان بیمارستان های مرجع بستری بیماران کرونایی انتخاب گردیده و مقرر شد در صورت تکمیل شدن تخت های این مراکز درمانی بیماران کرونایی در بیمارستان در حال احداث شهدای صنعت نفت بستری شوند.
همچنین مقرر شد بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران نسبت به افزایش تخت های بستری بیماران کرونایی اقدام نماید.
هم اکنون دو بخش ویژه کرونا با ۱۹ تخت در بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران برای درمان بیماران مبتلا به بیماری کووید - ۱۹ اختصاص یافته و در حال خدمت رسانی به بیماران است.

1

1

1

1

1

1

1
۱۲ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۳۹
تعداد بازدید : ۶۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید