سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۵۷

اخبار

بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران حال و هوای دفاع مقدس گرفت

همزمان با آغاز چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با نصب بنرهای ویژه دفاع مقدس، بر افراشتن پرچم، آذین بندی، نصب المان ها و نمادهای مختلف و برپایی سنگر حال و هوای دوران دفاع مقدس به خود گرفتند.
روز شمار چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس 
هفته دفاع مقدس از سی و یکم شهریور ماه همزمان با سالروز شروع جنگ تحمیلی آغاز و تا هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت.
عنوان اولین روز چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس ۳۱ شهریور(دوشنبه) "اقتدار، ولایتمداری و همبستگی ملی" و یکم مهر نیز "جوانان، سربازان و دانش پژوهی" نامگذاری شده است.
دوم مهر با موضوع "تولید ملی،آمادگی دفاعی و خودباوری"، سوم مهر با عنوان "شهیدان، ایثارگران و فخرآفرینان"، عنوان روز جمعه چهارم مهر هفته دفاع مقدس "معنویت، خانواده و سلامت"، ششمین روز از هفته دفاع مقدس با موضوع "رزمندگان، پیشکسوتان و زنان اسوه صبر و مقاومت"، هفتمین روز از این هفته با عنوان "بصیرت افزایی، دشمن شناسی و استکبارستیزی" و آخرین روز از هفته دفاع مقدس نیز با عنوان "فرماندهان، عزت مداران و حماسه آفرینان" نامگذاری شده است .
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویرحمد قرار دارد و حدود هشت هزار و ۵۰۰ رزمنده، یکهزار و ۷۶۵ نفر جانباز و ۳۶۰ شهید هشت سال جنگ تحمیلی دارد.
برنامه های بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برای هفته دفاع مقدس اعلام شد
فرمانده پایگاه والفجر بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ضمن تشریح برنامه های این مرکز درمانی در هفته دفاع مقدس گفت: عزت امروز و حیات انقلاب اسلامی مرهون ایثارگری، مقاومت و از خود گذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که شایسته است همه ما در هر جایگاه و شرایطی قدردان این عزیزان باشیم.
کریم رحمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با اشاره به نام‌گذاری روزشمار هفته دفاع مقدس تشریح کرد: برپایی سنگر، آذین بندی، نصب پوستر و بنر در محیط مراکز درمانی، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان "طرح مهر مقدس"، شرکت اعضای شورای پایگاه والفجر، فاطمه زهرا(س) و سایر نیروهای بسیجی در مراسم عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهدا، برپایی غرفه عفاف و حجاب و برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع هفته دفاع مقدس از جمله برنامه‌ها است.
وی افزود: فعال شدن گروه فاوای شورای پایگاه والفجر از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس امسال به اجرا درمی‌آید.
فرمانده پایگاه والفجر بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برپایی میز سلامت و ارائه خدمات درمانی در خصوص بیماری کووید۱۹، تشکیل گروههای جهادی و اعزام به مناطق کم برخوردار و انجام معاینات بالینی و غربالگری ویروس کووید۱۹ را هم از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده عنوان کرد.
رحمانی تصریح کرد: کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران همگام با اقشار مختلف بسیجی در همایش پیشکسوتان جهاد و مقاومت حضور خواهند داشت.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

 
۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۴۷
تعداد بازدید : ۸۳۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید