سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۱۵

اخبار

پیام تبریک مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به مناسبت فرارسیدن روز پزشک

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پیامی، فرارسیدن اول شهریور ماه روز بزرگداشت ابن سینا و روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت  گچساران، در پیام «دکتر حبیب الله سمیع» آمده است: نقطه به نقطه ایران اسلامی همواره مهد پرورش بزرگان و دانشمندانی بوده که در راه خدمت به جامعه و انسانیت از هیچ کوششی دریغ نکرده اند. روز اول شهریور در تقویم کشور عزیزمان که یادآور دانشمند پر فروغ این سرزمین، طبیب نامور، شیخ الرئیس ابوعلی سینا است روز پزشک نامگذاری شده است. بی شک نامگذاری روزی به عنوان روز پزشک بهانه ای است تا از رهسپاران راه بزرگانی همچون بوعلی سینا، جرجانی، رازی و ... تقدیری هر چند کوچک به عمل آورد.
در پیام مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تصریح شده است: بی تردید توفیق خدمتگزاری به مردم یکی از بهترین موهبت های الهی است و بار دیگر مردم شریف ایران اسلامی نظاره گر تلاشهای ایثارگرانه و از خودگذشتگی پزشکان و تیم کادر درمان، که در این شرایط دشوار، سختی ها و خطرات را به جان خریده و با از خودگذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران مبتلا آمده اند هستند که این از خودگذشتگی و جانفشانی، خاطرات حماسه‌هایی که کادر درمانی کشور در ایام دفاع مقدس رقم زدند را در خاطرات زنده می کند. ضمن تبریک بمناسبت یکم شهریور روز پزشک، سلامت و موفقیت تک تک شما عزیزان و نیز بهبودی بیماران را از خداوند منان خواستارم.
در تقویم رسمی کشور، یکم شهریور ماه روز بزرگداشت ابن سینا و روز پزشک نامگذاری شده است.1
 
۳۰ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۵۱
تعداد بازدید : ۶۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید