سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۳۸

اخبار

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت روز خبرنگار را تبریک گفت

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به مناسب فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، با صدور پیامی این مناسبت را به اهالی رسانه تبریک گفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ متن پیام دکتر حبیب اله سمیع به این شرح است: زندگی انسان امروز، بیش از هر زمان دیگر مرهون تلاش فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی است؛ آنانی که  آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده و با تراوش رنج، غم و شادی مردم از قلم متعهد خود "چو عضوی به درد آورد روزگار  دگر عضوها را نمانـد قرار" را عینیت می‌بخشند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار متعهد،  شهید صارمی هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تبریک می گویم و از همراهی و اهتمام ویژه آنان در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی خدمات و برنامه های  این سازمان، علی الخصوص از زمان شیوع کووید 19،تشکر و قدردانی می نمایم.
گفتنی است ۱۷ مرداد ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مستقر در مزار شریف افغانستان، به همراه هشت نفر از کارکنان سرکنسولگری ایران در این شهر توسط عوامل گروه طالبان به شهادت رسیدند.  
شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران بهانه ای شد تا شورای فرهنگ عمومی کشور ۱۷ مرداد را به نام «روز خبرنگار» نامگذاری کند.
1
۱۶ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۳۷
تعداد بازدید : ۴۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید