سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۲۷

اخبار

کاهش۱۱درصدی مراجعات به مرکز توانبخشی بیمارستان بعثت گچساران

مسئول مرکز توانبخشی بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران از کاهش۱۱درصدی مراجعات به این مرکز درمانی در سال گذشته خبر داد.
ایرج بکیار در گفتگو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران افزود: سال گذشته یکهزار و ۵۱۸بیمار به مرکز توانبخشی بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران مراجعه کردند که از این تعداد ۸۰۷نفر شاغل و ۷۱۱نفر بازنشسته بودند.
وی بیان کرد: این تعداد بیمار در قالب ۱۵هزار و ۱۸۳جلسه از خدمات مرکز توانبخشی این بیمارستان بهره مند شدند.
بکیار ادامه داد: از این میزان هشت هزار و ۶۹جلسه مربوط به بازنشستگان و هفت هزار و ۱۱۴جلسه مربوط به کارکنان شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز و خانواده های آنها بوده است .
وی افزود: ماههای دی با ۱۶۵نفر مراجعه کننده، مهر با ۱۶۱نفر مراجعه کننده و اردیبهشت با ۱۵۵نفر مراجعه کننده بیشترین آمار مراجعات را از نظر فراوانی داشتند.
به گفته وی کمترین فراوانی مراجعه در سال گذشته مربوط به اسفندماه با ۴۸نفر ثبت شده است. 
مسئول مرکز توانبخشی بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران تصریح کرد: در سال ۹۷تعداد یکهزار و ۷۰۰بیمار در قالب ۱۷هزار جلسه از خدمات مرکز توانبخشی این بیمارستان بهره مند شدند.
وی افزود: هم اکنون تعداد تخت های درمانی در این مرکز درمانی ۸تخت می باشد و برای ارائه خدمات مناسب توانبخشی حداقل به ۴تخت توانبخشی دیگر نیاز داریم.
بکیار تصریح کرد: این مرکز به جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاهها از جمله شوک درمانی، لیزر، دیاترمی و... مجهز بوده و در این مرکز از به روزترین تکنیکهای درمانی از جمله سوزن خشک توسط کادر درمان استفاده می شود.
مسئول مرکز توانبخشی بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران افزود: خدمات گیرندگان می توانند روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۷صبح تا ۱۹عصر برای دریافت خدمات به این مرکز مراجعه کنند.
مرکز فیزیوتراپی بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران از  سال ۱۳۷۱فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون یک دکترای حرفه ای فیزیوتراپی و ۴فیزیوتراپ در این مرکز فعالیت و به بیماران خدمات فیزیوتراپی ارایه می کنند .
در حال حاضر افزون بر۱۳ هزار نفر تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قرار دارند.

1

1

1

 
۱۰ تیر ۱۳۹۹ ۱۷:۵۵
تعداد بازدید : ۵۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید