سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۱۸

اخبار

اقدامات نفت و گاز و بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در مقابله با کرونا تحسین برانگیز است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران اقدامات انجام شده در جمعیت تحت پوشش صنعت نفت گچساران با هدف مقابله با شیوع و کنترل ویروس کرونا را قابل تحسین و ارزشمند عنوان کرد.

به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ نشست مشترک مدیران شرکت نفت و گاز، بهداشت و درمان صنعت نفت و شبکه بهداشت گچساران در دفتر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار و اقدامات صورت گرفته در خصوص مبارزه و پیشگیری بیماری کووید 19 تشریح شد.

1

 مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این نشست اظهار داشت: تعطیلی برخی از مشاغل از جمله تولید آب، برق، نفت و گاز  تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نیست.

مهندس هوشنگ صیدالی بیان کرد: اولین جلسه مربوط به پیشگیری و مبارزه با بیماری کووید19سوم اسفندماه سال گذشته با حضور مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت برگزار و از چهارم اسفندماه شرکت نفت و گاز و بهداشت و درمان صنعت نفت وارد مراحل عملیاتی مبارزه با این بیماری شدند.

1

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران هیچ گونه کمبود تجهیزات پزشکی در جهت مبارزه با این بیماری ندارد، تصریح کرد: این شرکت پیش بینی تجهیزات بیشتر در صورت پیک مجدد را نیز نموده است. 
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیان کرد: کارکنان حوزه سلامت و بهداشت و درمان در کار شناسایی، غربالگری و درمان بیماران مبتلا به کرونا در خط مقدم قرار دارند.
مهندس صیدالی افزود: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در برخی از روستاهای شهرستان اقدام به توزیع مواد ضدعفونی و گندزدائی نموده و این اقدام همچنان ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه با بیان اینکه مراودات با استان خوزستان را به علت قرار داشتن در وضعیت قرمز به حداقل رسانده ایم تصریح کرد: جلسات حتی الامکان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران همچنین یادآور شد: تا عادی شدن شرایط هیچ مهمانی از استان خوزستان در مهمانسرای شرکت نفت و گاز گچساران پذیرفته نخواهد شد.
در ادامه این نشست رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: بیمارستان بعثت نفت به عنوان اولین مرکز درمانی در شهرستان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس افدام به راه اندازی ایستگاه تریاژ نمود.
دکتر محمدمحمدی در ادامه نیروی پرسنلی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و جمعیت تحت پوشش شامل کارکنان رسمی، قرارداد مدت معین، قرارداد مدت موقت، ارکان ثالث و حجمی را 23هزار و 603نفر ذکر کرد و اظهار داشت: آمار ابتلای به ویروس کرونا در جمعیت تحت پوشش نفت کمتر از یک در هزار می باشد.

 وی افزود: در حال حاضر در تمامی کارخانه های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بخش اسکرین و تریاژ فعالیت دارد.

 دکتر آرین غلامیان سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران در این نشست اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت نفت و گاز و بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در راستای مقابله و کنترل ویروس کرونا را بسیار تحسین برانگیز دانستند و سرعت عکس‌العمل آنها در مقابله با این اپیدمی را بسیار خوب ارزیابی کردند.

وی اظهار داشت: نفت و گاز تاکنون در تمامی حوزه ها تعاملات و همکاری های خوبی را داشته و امیدواریم این تعاملات همچون گذشته ادامه داشته باشد.

1

1

1

1

۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۲۰
تعداد بازدید : ۷۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید