سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۰۵

اخبار

افزون بر دو هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در مطبخ های نفت و گاز گچساران معدوم شد

کارشناس بهداشت محیط مرکز سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: دوهزار و ۹۰کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته پس از جمع آوری از رستوران ها و آشپزخانه های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به صورت بهداشتی معدوم شد.
هوشنگ جمشیدیان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت گچساران اظهار داشت: در سال گذشته۳۹۳هزار و۵۵۷کیلوگرم مواد پروتئینی شامل گوشت، مرغ، ماهی و میگو توسط کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط مرکز سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در رستوران ها و آشپزخانه های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بازرسی که از این میزان دوهزار و۹۰۰کیلوگرم عودت و دوهزار و ۹۰کیلوگرم معدوم شد.

1

وی تعداد رستوران ها و آشپزخانه های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران را ۱۳مورد ذکر کرد و اظهار کرد: این تعداد رستوران و آشپزخانه در طول سال توسط بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط کنترل می شوند.
وی ادامه داد: موادغذایی تاریخ مصرف گذشته جمع آوری، توقیف و طی مراحل قانونی و بهداشتی معدوم شد.
انجام بیش از دوهزار نوبت کلرسنجی و نمونه برداری از آب شرب
کارشناس بهداشت محیط مرکز سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: برای دسترسی جمعیت تحت پوشش به آب سالم و بهداشتی به میزان دو هزار و۸۱۶نوبت کلرسنجی و نمونه برداری سال گذشته از سوی بازرسان بهداشت محیط مرکز سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران انجام شد.
جمشیدیان افزود: از این میزان دو هزار و۶۴۰مورد کلر سنجی و۱۷۶مورد نمونه برداری جهت آزمایش میکروبی و شیمیایی بوده است.
وی تصریح کرد: آزمایش به‌تناوب و متناسب با میزان جمعیت تحت پوشش مخازن و منابع آب انجام می‌شود.
سمپاشی بیش از۷۵۵هزار مترمربع از واحدهای صنعتی و منازل
جمشیدیان گفت: در سال گذشته مقدار سمپاشی انجام شده در واحدهای صنعتی و منازل۷۵۵هزار و۱۰۰مترمربع بوده که مقدار۲۴۵لیتر سم برای پوشش استفاده شد.

1

۵۵۰واحد نفت و گاز گچساران ضدعفونی شد
کارشناس بهداشت محیط مرکز سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بیان کرد: ۵۵۰واحد شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به مساحت۲۳۱هزار و۴۰۰مترمربع با۱۰۸لیتر مواد ضدعفونی طی سال گذشته گندزدایی و ضد عفونی شدند.

1

طعمه گذاری۱۱۵منطقه آلوده
جمشیدیان اضافه کرد: همچنین سال گذشته طعمه گذاری برای حشرات و جوندگان موذی ناقل بیماری در۱۱۵منطقه آلوده شرکت نفت و گاز گچساران به مساحت تقریبی۴۰هزار مترمربع با۵۴کیلوگرم سم انجام شد.
انجام۲۹۴۶مورد بازرسی  
وی همچنین گفت: در سال گذشته یکهزار و۹۳مورد بازدید از آبدارخانه های داخل و خارج از ناحیه، ۹۷۵مورد بازدید از مخازن آب، ۵۷۸مورد بازدید از مهمانسراها و باشگاههای داخل و خارج از ناحیه، ۱۶۳مورد بازدید از استخرها، ۱۰۰مورد بازدید از مغازه ها، ۲۹مورد بازدید از تصفیه خانه ها و ۸مورد بازدید از کارخانه یخ تحت پوشش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران انجام شد.
 گفتنی است محدوده فعالیت مرکز سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران همگام با شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در استان های خوزستان ، کهگیلویه و بویراحمد ، بوشهر و فارس است .

1

1

1

 
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۲۷
تعداد بازدید : ۷۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید