سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۲۷

اخبار

به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای

مهندس محمدزاده مسئول واحد بهداشت ، ایمنی و محیط زیست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، در مطلبی کوتاه به بیان اهمیت 28 آوریل روز جهانی بهداشت حرفه‌ای پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، هر ساله سازمان بهداشت جهانی در روز هشتم اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای شعار و الگوی گفتاری را در راستای رعایت اصول ایمنی و بهداشتی سرلوحه فعالیت‌ها و خدمات بهداشت حرفه ای اعلام می‌نماید.

امسال مصادف با 28 آوریل 2017 به همین مناسبت شعار " محیط کار ایمن و سالم در گرو بهینه‌سازی اطلاعات ایمنی و سلامت کار " نام گرفته است.

با توجه به اهمیت بهداشت محیط و اثر مستقیم آن بر سلامتی انسان، لازم است با همکاری و همیاری کلیه دست ‌اندرکاران امور بهداشتی و ایمین و پشتیبانی مسئولان و کارشناسان بهداشت حرفه ای، همه تلاش‌ها در راستای تأمین و ارتقای محیط کاری ایمن و سالم و بدون حوادث و کاهش بیماری‌های شغلی بکار گرفته شود.

در صورت رعایت نکات و موارد لازم، شاهد کاهش خسارات و بیماری‌ها و حوادث و سایر معضلات محیط کار و افزایش سطح سلامتی و تندرستی کارکنان و بهبود شرایط روحی و روانی کلیه شاغلان خواهیم بود.

محمد محمدزاده بهداشت، ایمنی و محیط زیست بیمارستان نفت گچساران

بهداشت حرفه ای

بهداشت حرفه ای 96

۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۴۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۳۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید