سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۰۶

اخبار

تولید ماسک بهداشتی در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران از مرز20هزار عدد گذشت

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: از ابتدای فروردین ماه تا پایان اردیبهشت امسال، تولید ماسک بهداشتی شش لایه در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران از مرز 20هزار عدد عبور کرد.
دکتر محمدمحمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اظهار کرد: بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با استفاده از منابع و ظرفیت داخلی خود اقدام به طراحی و دوخت لباس‌های محافظ فردی و ماسک کرده است.

1

وی افزود: این موفقیت مرهون تلاش، همکاری و همراهی بانوان شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران است.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین روش های مقابله با ویروس کرونا تجهیزات و وسایل حفاظت فردی است که برای رفع این مساله کارگاه تولید لباس مخصوص محافظت و ماسک در بیمارستان بعثت صنعت نفت راه‌اندازی شده است.
دکترمحمدی با بیان اینکه کارگاه جهادی تولید ماسک و لباس محافظ در برابر ویروس کرونا از ابتدای سال جاری در بیمارستان بعثت صنعت نفت آغاز به فعالیت نموده است، عنوان کرد: روزانه بیش از400عدد ماسک در این کارگاه تولید و میان کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران توزیع می شود.
تولید350دست لباس‌ ایزوله ویروس کرونا
 دکترمحمدی با اعلام اینکه بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با بهره‌گیری از توان نیروی داخلی، این مجموعه اقدام به طراحی و تولید لباس‌های ایزوله ویروس کرونا کرده است افزود: تاکنون350دست لباس محافظ در برابر ویروس کرونا در این کارگاه تولید شده است.
اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در بهداشت و درمان  صنعت نفت گچساران
این مسئول از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با نصب نشانه هایی در مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران خبر داد و اعلام کرد: این طرح با همکاری خدمات گیرندگان امکان پذیر است.
وی گفت: محل نشستن و ایستادن بیماران در درمانگاه مرکزی، اورژانس، کلینیک تخصصی، آزمایشگاه، کلینیک دندانپزشکی، رادیولوژی و فیزیوتراپی را علامت گذاری کرده ایم و این نشانه ها به صورتی نصب شده که دقت مراجعه کنندگان را برای رعایت فاصله اجتماعی جلب کند.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران همچنین از تهیه بنرها و پوسترهایی با موضوع رعایت فاصله اجتماعی خبر داد و گفت: این طرح ها در تمامی مراکز درمانی  نصب شده اند.

 ملاقات با بیماران بیمارستان‌ بعثت همچنان ممنوع است

 رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: از ابتدای شناسایی ویروس کرونا و در راستای جلوگیری از شیوع و گسترش این ویروس ملاقات بیماران بستری شده در بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران ممنوع و این ممنوعیت تا اطلاع ثانوی ادامه دارد. 
دکترمحمدی از مردم خواست همراهی لازم را داشته و از حضور و تجمع‌ در ساعات ملاقات خودداری کنند تا بتوانیم به سلامت از این روزهای سخت و بحران گذر کنیم.

1

1

1

1

1

۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۳۹
تعداد بازدید : ۷۰۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید