سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۳۳

اخبار

قدردانی مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب از تلاش کادر بهداشت و درمان صنعت نفت در مقابله با کرونا

مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در ارتباط ویدئویی با روسای بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، اهواز، مسجدسلیمان و آغاجاری از زحمات و تلاش های شبانه روزی آنها در پیشگیری، شناسایی و درمان بیماران مبتلا به کرونا قدردانی کرد.
 به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ مهندس محمدی در این ارتباط اظهار داشت: در اپیدمی کرونا کادر فداکار و زحمتکش بهداشت و درمان صنعت نفت از سلامت خود گذشتند تا جامعه سالم بماند و این بیماری کنترل گردد.
وی گفت: طیف وسیعی از کادر درمان اعم از مدیران، پزشکان متخصص، پرستاران و کارکنان بیمارستان های بهداشت و درمان صنعت نفت زحمات زیادی کشیده اند که تقدیر از آنها حداقل کاری است که می توان انجام داد تا بدانند که علیرغم کمبود امکانات در کنار آنها هستیم.
در ادامه محمدرضا نادری رئیس HSE و مسئول کمیته اضطراری کووید-۱۹ شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز از تلاش های کادر درمان تشکر کرد و گفت: تعامل خوبی میان این شرکت و بهداشت و درمان صنعت نفت وجود دارد و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل کرونا با همکاری های مشترک انجام می شود.
سرهنگ عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت-جنوب) اقدامات انجام شده در زمینه گندزدایی، راه اندازی نقاهتگاه، توزیع اقلام بهداشتی و کمک مومنانه به نیازمندان توسط این حوزه را تشریح کرد.
 همچنین دکتر محمد محمدی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، دکتر فرید خدری رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری و دکتر فرحناز عزیزی‌دوست رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجد سلیمان گزارشی از شروع کرونا و میزان ابتلای کارکنان و خانواده های تحت پوشش و اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری، بهداشت و درمان در گستره فعالیت خود ارائه دادند.
هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا مفیدی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، حمید کاویان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و مسعود قاسمی مدیر عملیات غیرصنعتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز در خصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه پیشگیری شیوع کرونا در این شرکت ها گزارش دادند.
در پایان به طور همزمان لوح تقدیر امضا شده مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب توسط مدیران عامل شرکت های نفت و گاز گچساران، اهواز، آغاجاری و مسجد سلیمان به روسای بهداشت و درمان صنعت نفت نواحی مذکور اهدا شد.
1

 

1

۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۲۷
تعداد بازدید : ۷۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید