سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۵۱

اخبار

راه اندازی بخش بستری 12 تخته جدید در بیمارستان توحید جم

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ از راه اندازی بخش بستری جدید 12 تخته در بیمارستان توحید جم خبر داد .

دکتر وحید مالکی با اعلام این خبر گفت : بخش بستری جدید 12 تخته برای بیماران داخلی و جراحی مهیا شده است تا از بخش قدیم برای تجهیز و بستری بیماران کرونا استفاده شود.
وی افزود: بخش بستری یک قبلا به بیماران داخلی و جراحی خدمات ارائه میکرد هم اکنون در حال آماده سازی و تجهیز 23 تخت به ارزش 5 و نیم میلیارد ریال ،جهت بستری بیماران مشکوک به ویروس کرونا می باشد .
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ بیان کرد : در بحران کرونا تعداد  12 نفر پرستار و 10 نفر نیروی خدماتی در بیمارستان توحید جم خارگ به صورت ساعتی جذب شدند.
دکتر مالکی اظهار داشت : بخش کرونا از لحاظ ساختار فیزیکی و تجهیزات پزشکی (نصب و راه اندازی فشار منفی) نیز تجهیز می باشد.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به اقدامات انجام شده واحدهای پشتیبانی این مرکز در بحران کرونا اشاره کرد و گفت: بمنظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس در حوزه پشتیبانی خدمات قابل توجهی جهت رفع نواقص ، از جمله : بازسازی و تعویض کلیه هواسازهای بیمارستان توحید با هزینه تامین اعتبار پروژه بالغ بر یک میلیارد و 500 هزار ریال با پیگیری های از سوی واحد پشتیبانی و با تامین مالی شرکت راهبردی پتروشیمی ، ایجاد درمانگاه تنفسی جهت مراقبت از مبتلایان به بیماری کووید 19، جهت تفکیک و بررسی بیماران مشکوک با هزینه های بالغ بر یک میلیارد و 200 هزار ریال بازسازی و قسمت اصلی اورژانس تفکیک و در اختیار بیماران حاد تنفسی قرار گرفت.
دکتر مالکی اظهار داشت : شهرستان جم از نظر نیاز به خدمات درمانی در بحث حوادث و بیماری‌های واگیر و غیرواگیر یکی از مناطق مهم است و به دلیل ترکیب جمعیت طبی و صنایع نفت و گاز در جم و عسلویه باید از نظر درمانی پوشش قابل توجهی داشته باشد.
دکتر مالکی تصریح کرد: در 2 ماه گذشته تمام مسئولین و دستگاههای مرتبط تلاش کردند زیرساخت‌های این بخش برای ایجاد ظرفیت جدید در حوزه درمان محقق شود و با تأمین منابع مالی از حوزه‌های مختلف امکانات و تجهیزات و تمام زیرساخت‌های مخابرات، برق و تأسیسات که دسترسی در ایام نوروز بسیار سخت بود با هم‌اندیشی و همراهی جهادی مسئولین مهیا شود.

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۲۲
تعداد بازدید : ۳۶,۲۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید