سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۹:۰۸
 

اخبار

دکتر سمیع روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت امروز27اردیبهشت ماه با انتشار پیامی فرارسیدن "روز ارتباطات و روابط عمومی" را به همه فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی تبریک گفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ؛ دکتر حبیب اله سمیع در این پیام نوشت: نام گذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها است، بیانگر اهمیت روز افزون در نگاه تخصصی به شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است. 
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پیام خود به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی" ادامه داد: روابط عمومی به عنوان یک سازمان منسجم و هدفمند، با به کارگیری هنر، مهارت و دانش، یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است.
وی افزوده است: فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران توانمند و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی بخصوص همکاران روابط عمومی در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت که در مسیر تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی شفاف گام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، توفیقات روز افزون شما عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.

1

 
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۷:۲۰
تعداد بازدید : ۵۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید