سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۴۰

اخبار

مسئولین از کارکنان آزمایشگاه بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران تقدیر کردند+تصاویر

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به همراه معاونین ستادی همزمان با زاد روز حکیم جرجانی روز علوم آزمایشگاهی با حضور در آزمایشگاه بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران از تلاش های کارکنان این واحد قدردانی کردند.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ؛ دکتر محمدمحمدی در این دیدار گفت : آزمایشگاه ها در مراکز درمانی نقش برجسته دارند به طوریکه اهمیت و جایگاه ویژه ای آن در تشخیص به موقع و صحیح بیماری ها به طور کامل مشخص و آشکار می شود.
وی ادامه داد : روز آزمایشگاه که به مناسبت سالروز تولد حکیم جرجانی از مشاهیر بزرگ طب اسلامی نامگذاری شده است فرصت مناسبی است که حداقل با تکریم از این قشر فداکار که همواره با عوامل بیولوژیک میکروبی ویروسی قارچی و عوامل شیمیایی کار می کنند تقدیر شود.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در پایان از کارکنان آزمایشگاه بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران که این روزها در کنار کادر درمان در جبهه مبارزه با بیماری کووید 19 شکیبانه فعالیت دارند تشکر کرد.
از30فروردین سال82به مناسبت بزرگداشت دانشمند ایرانی'سید اسماعیل جرجانی' بنیانگذار علم آزمایشگاه ، بعنوان روز علوم آزمایشگاهی تعیین شد.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

 

۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ۱۵:۵۶
تعداد بازدید : ۱,۱۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید