سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۵۴

اخبار

راه اندازی سامانه خودارزیابی کرونا توسط سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت/پرسنل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به سامانه غربالگری کرونا مراجعه کنند

سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اقدام به راه اندازی سامانه خوداظهاری به ضرورت پایش ، غربالگری و پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19 در محیط های کاری و نیز پیگیری افراد نیازمند قرنطینه در منزل یا محل کار، کرد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ؛ این سامانه به منظور ضرورت پایش ، غربالگری و پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19 در محیط های کاری و نیز پیگیری افراد نیازمند قرنطینه در منزل یا محل کار ، در جهت خوداظهاری راه اندازی شده است . دسترسی به سامانه از طریق وب سایت سازمان به آدرس https://www.piho.ir/fa/corona  جهت استفاده کارکنان رسمی ، قرارداد مدت معین، مدت موقت شاغل، ارکان ثالث ، بازنشسته و افراد تحت تکفل فراهم می باشد. 
اشتغال بیش از 5900نفر در صنعت نفت گچساران
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت : پنج هزار و 902 نیروی پرسنلی در  این شرکت اشتغال دارند.
هوشنگ صیدالی بیان کرد : این نیروها شامل کارکنان رسمی ، قرارداد مدت معین، قرارداد مدت موقت ، ارکان ثالث  و حجمی می باشند. 
وی ادامه داد : سه هزار و 775 نفر از نیروهای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران حجمی ، قراردادی و ارکان ثالث است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیروی پرسنلی این شرکت و  جمعیت تحت پوشش را 23هزار و 603نفر ذکر کرد.
پرسنل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به سامانه غربالگری کرونا مراجعه کنند
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران از تمامی نیروهای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خواست هرچه زودتر به سامانه غربالگری ویروس کرونا سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به آدرس https://www.piho.ir/fa/corona مراجعه و اطلاعات مورد نیاز را برای غربالگری ، بیماریابی و تعیین وضعیت سلامت خود و خانواده در خصوص بیماری کووید - ۱۹تکمیل کنند.
دکتر محمدمحمدی بر ضرورت ثبت نام  نیروهای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران  در این سامانه غربالگری الکترونیکی تاکید کرد و افزود : سامانه غربالگری کرونا می‌تواند از سرعت شیوع این ویروس جلوگیری کند و به سلامتی خانواده ها و در امان بودن آنان از این بیماری اطمینان بخشد.  
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بیان کرد : در حال حاضر افزون بر ۱۳ هزار نفر تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قرار دارند.
دکتر محمدی افزود : 4 هزار و 566 نفر  از جمعیت تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران کارکنان بازنشسته و افراد تحت تکفل می باشند.
گفتنی است با ثبت نام در سامانه  https://www.piho.ir/fa/corona ، ضمن پایش و رصد اطلاعات ارسالی ، پیگیری های بعدی برای راهنمایی و یا مراقبت لازم در مقابل کرونا از سوی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت انجام می شود.
 

1

 
۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ۱۵:۲۰
تعداد بازدید : ۱,۰۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید