سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۴۷

اخبار

لباس ایزوله آنتی باکتریال برای کادر مقابله با کرونا در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران تولید شد

بانوان شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برای پیشگیری از ویروس کرونا به تهیه و دوخت لباس مخصوص حفاظت در مقابل کرونا و ماسک 6لایه برای استفاده کادر درمانی مراکز درمانی خود پرداختند.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در گفتگو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت : یکی از اصلی‌ترین مشکلات برای مقابله با ویروس کرونا کمبود تجهیزات و وسایل بهداشتی است که برای رفع این مساله کارگاه تولید لباس مخصوص حفاظت در مقابل کرونا و ماسک در بیمارستان بعثت صنعت نفت راه‌اندازی شده است.
دکتر محمد محمدی اظهار داشت : از اولین ساعات اخطار شیوع کرونا در کشور ، مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران نیز همچون سایر مراکز اقداماتی با هدف کنترل و جلوگیری از اشاعه این ویروس انجام داده است.
وی افزود : کارگاه تولیدی لباس یکپارچه ایزوله ضد نفوذ چند بار مصرف آنتی باکتریال مناسب (نانویی) و ماسک 6لایه در بیمارستان بعثت صنعت نفت با همت بانوان شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و تعدادی بانوی داوطلب به طور خودجوش و رایگان راه اندازی شده که این امر نشان از حضور پررنگ بانوان در عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا دارد.
دکتر محمدی با اعلام اینکه این کارگاه در بیمارستان بعثت صنعت نفت مستقر است افزود : روزانه 200 عدد ماسک و 15 لباس یکپارچه ایزوله ضد نفوذ چند بار مصرف آنتی باکتریال مناسب (نانویی) مخصوص کادر مقابله با کرونا در این کارگاه تولید ، پس از اتوکلاو  Autoclave  ( استریل کردن ) میان کادر درمانی مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران توزیع می شود.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران تلاش بانوان همکار در شرایط کنونی را جهاد برای نجات جان انسان‌ها و معامله با خداوند دانست و گفت : این اقدام در نزد خداوند بسیار با ارزش است.
علی خوان پایه فرماندار ، دکتر سهراب صیدی رئیس بهداشت و درمان شهرستان گچساران و هئیت همراه از کارگاه تولید لباس ایزوله آنتی باکتریال  بازدید کردند . این کارگاه در دو شیفت مشغول به فعالیت می باشد.

1

1

1

1

1

1

1

1

 
۴ فروردین ۱۳۹۹ ۱۵:۲۸
تعداد بازدید : ۱,۰۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید