سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۱۹

اخبار

پیام تبریک مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به مناسبت فرارسیدن عید نوروز

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پیامی آغاز سال نو و عید نوروز را تبریک و از همه همکاران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در مناطق برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی تقدیر کرد.
"دکتر حبیب الله سمیع" در پیامی به مناسبت فرارسیدن عید سعید نوروز گفته است : بهار از زیباترین صحنه های شکوه و عظمت الهی است که با نگاه به آن می توان گوشه ای از جلوه پروردگار را به نظاره نشست و به یاد آورد که رحمت و محبت او همواره به سوی آدمیان و همه موجودات عالم جاریست.
این پیام می افزاید : بهار نماد جلوگاه اراده الهی در باز آفرینش طبیعت است و نوروز طلیعه این دگرگونی شگرف و پیامی است به آدمی برای از خود رستن و به او پیوستن. 
دکتر سمیع در پیام خود آورده است : خداوندگار عالم را سپاسگزاریم در سالی که گذشت خانواده بزرگ سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت  توانست با کوشش فراوان پرسنل خدوم و زحمت کش برای رسیدن به اهداف عالیه خود در راستای تحول نظام سلامت و خدمت رسانی به جمعیت زیرپوشش ، گام های بلندی بردارد و به موفقیت های چشمگیری دست یابد.
در ادامه آمده است : اکنون که به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم بر خود واجب می دانم از زحمات همه همکاران برای از خودگذشتگی و تلاش‌های شبانه‌روزی و بی وقفه به منظور مقابله با بیماری کرونا و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در اقصی نقاط کشور به خانواده بزرگ صنعت نفت تقدیر و تشکر نمایم. 
در پایان پیام آمده است : هیچ زبانی قادر به تشکر از زحمات و مهربانی‌هایتان نیست. ایام فرخنده عید نوروز را به شما و خانواده‌های محترمتان تبریک عرض نموده و  از خداوند متعال سالی پربرکت و سرشار از سلامتی ، بهروزی و موفقیت را مسئلت می نمایم.

 1

 
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ۱۶:۰۶
تعداد بازدید : ۸۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید