سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۳۱

اخبار

نشست کمیته اضطراری سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار شد

در پی ورود ویروس کرونا به ایران ، جلسه کمیته اضطراری سلامت در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ؛ نشست این کمیته به ریاست دکتر محمدمحمدی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و با حضور معاونین ستادی و برخی از مسئولین واحدها با هدف اطلاع رسانی و مقابله موثر با  ویروس کرونا برگزار شد .

مصوبات نشست کمیته اضطراری سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به شرح ذیل می باشد : 

* توزیع فرم های A 0 و 1 A گزارش دهی موارد مشکوک و مبتلا به کرونا 19 در تمامی واحدهای مراجعه کننده ارباب رجوع و بخشهای بالینی بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران و ارسال به ستاد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به صورت روزانه .

* تامین کیت حفاظت شخصی با ماسکهای N95 و N99  و سایر تجهیزات جهت ویزیت مراجعین این بیماری به صورت سرپایی و بستری بسته به نوع کاربر مطابق با جدول دستورالعمل بکارگیری تجهیزات حفاظت شخصی ارسالی از ستاد پدافندغیرعامل .

* دریافت کیت تشخیصی آزمایشگاهی کرونا19 از مرکز قطب همجوار یعنی استان فارس و شهرستان شیراز و تحویل به آزمایشگاه بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران جهت تست های موارد مشکوک .

* کاهش حجم مراجعات غیرضروری به بیمارستان با پاسخگویی تلفنی به بیماران و آموزشهای غیرحضوری جهت ارباب رجوع و تهیه نسخه داروهای روتین با احتساب یک ماه آینده .

* آموزش همگانی به پرسنل و خانواده های بهداشت و درمان صنعت نفت و شرکت بهره برداری نفت و گاز پیرامون نحوه مقابله با اشاعه ، تشخیص و پیشگیری از ویروس کرونا 19 .

* تدارک و تجهیز بخش ویژه جهت تریاژ ، بستری و درمان بیماران کرونا 19 به نحوی که تمامی بیماران مشکوک با راهنمایی و علائم هدایت کننده نخست به این بخش مراجعه نموده و کلیه اقدامات لازم در همان بخش صورت پذیرد .

* تخصیص یکدستگاه آمبولانس جهت سرویس دهی و اعزام بیماران مشکوک به ویروس کرونا به بیمارستان های سطوح بالاتر .

* تعیین تیم ارزیاب و مسئول EOC  و ارسال اسامی به ستاد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت .

* رعایت دقیق حفاظت فردی و جداسازی بیماران مشکوک در کمپها ، سالن های غذاخوری ، تلمبه خانه ها و مراکز خطوط لوله با آموزش اعضاء این واحدها و ضدعفونی دقیق این مراکز .

1

1

1

1

 
۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۲۲
تعداد بازدید : ۵۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید