سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۵:۲۹
 

اخبار

پیام مدیرعامل سازمان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پیامی میلاد باسعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) و روز زن را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در پیام دکتر حبیب الله سمیع آمده است : درود بر سرور بانوان جهان ، عطای خداوند سبحان ، کوثر قرآن ، الگوی بی بدیل جهانیان و فخر همه کائنات .
وی افزوده است : بیستم جمادی‌الثانی ، سالروز ولادت باسعادت سرور بانوان جهان ، آموزگار خوب شهادت ، اسوه تقوی و معنویت «حضرت فاطمه زهرا (س)» یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است . 
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در ادامه این پیام گفته است : ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) دخت گرامی نبی مکرم اسلام و روز زن را به همه بانوان گرامی فعال در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت که شاید بتوان گفت که نظام سلامت بیش از هر بخش دیگر در کشور وامدار حضور بانوان و مادران سختکوشی است که در لایه های مختلف مدیریتی ، بهداشتی ، درمانی و آموزشی آن فعالیت می کنند تبریک و تهنیت عرض می نمایم . 
دکتر سمیع در ادامه پیام خود عنوان کرده است : توجه به شخصیت نورانی حضرت فاطمه (س) که حجت خدا بر ائمه معصومین(ع) بوده نه فقط برای زنان ، که برای همه آحاد مرد و زن مسلمان و بلکه هر انسان جویای حقیقت سرمایه ارزشمندی است که قادر است انسان و انسانیت را از غبار اوهام و انحرافات رهایی بخشد و او را به سر منزل مقصود رهنمون گردد . 
وی در پایان پیام خود آورده است : اینجانب ضمن تبریک میلاد فرخنده دردانه آفرینش و فرزند برومندش ، احیاگر اسلام ناب محمدی ، حضرت امام خمینی (ره) ، از درگاه ایزد منان برای مادران عزیز و بانوان سرزمینم به ویژه همکاران ارجمندمان تندرستی ، شادکامی و توفیق خدمت بیشتر را مسئلت دارم .

1

 
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۱۳
تعداد بازدید : ۴۳۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید