سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۵۹
 

اخبار

وجود بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان بعثت نفت گچساران تکذیب شد

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با رد برخی شایعات در شبکه های اجتماعی گفت : شایعه وجود بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بعثت نفت گچساران را تکذیب می کنم .
دکترمحمدمحمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در خصوص شایع بستری فردی مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران اظهار داشت : شب گذشته خانمی 60 ساله با سابقه بیماری آسم خفیف به بخش اورژانس مراجعه که توسط پزشک اورژانس ویزیت ، آزمایشات مربوطه انجام و با تشخیص به آنفولانزای فصلی بستری شدند .

1

دکترمحمدی در ادامه با بیان اینکه بیمار امروز نیز توسط پزشک متخصص عفونی ویزیت و تشخیص کرونا ویروس به هیچ وجه برای وی مطرح نمی باشد ، افزود : در حال حاضر حال عمومی این بیمار خوب بوده و تحت درمان قرار دارد .
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در خصوص تصویر منتشره از اتاق استریلیزاسیون شده ی بیمارستان بعثت نفت گچساران گفت : بعد از خروج بیمار عفونی از اتاق ، آن اتاق با اشعه یو وی (UV) به مدت 30تا45 دقیقه استریلیزاسیون (ضدعفونی) می شود .
 وی در ادامه خاطرنشان کرد : هموطنان اخبار پیرامون کرونا ویروس را فقط از وزات بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و رسانه های رسمی پیگیری کنند .
دکترمحمدی توصیه کرد : بیماری کرونا ویروسی جدید است و بهتر است برای پیشگیری از هر نوع بیماری ویروسی بهداشت فردی رعایت شده ، از دست دادن و روبوسی کردن با افراد دارای علائم تنفسی مثل سرفه ، عطسه و ... خودداری کرده و دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال یا قسمت بالای آستین بپوشانید .
وی بیان کرد : به طور مداوم و در هر زمان ممکن اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون کنید و در این بین مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست اعم از انگشتان خصوصا انگشت شست ، کف دست و مچ دست شسته شود .
وی بیان کرد : در صورت عدم دسترسی به آب از ژل های ضدعفونی کننده با پایه الکل که نیاز به شست و شو با آب ندارند ، برای شستن دست استفاده کنید .

 

 
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۲۱
تعداد بازدید : ۱,۲۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید