سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۵۱

اخبار

حضور تیم ارزیابی اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در بیمارستان بعثت گچساران

بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران در دور چهارم اعتبار بخشی ، میزبان تیم ارزیاب اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بود .
 به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ؛ تیم ارزیابی اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مطابق برنامه ارزیابی جامع دوره چهارم اعتباربخشی بیمارستان‌ها از بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران بازدید کردند .
در اجرای چهارمین دوره اعتباربخشی ملی بیمارستان های کشور ، اعتباربخشی بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران همگام با برنامه اعلامی وزرات بهداشت ، درمان و اموزش پزشکی انجام  شد .
 اعتبارسنجی بیمارستانها ، هر دو سال یکبار و بر اساس شاخص هایی شامل 19 محور ، 110 استاندار و 514 سنجه در سه مولفه اصلی از سوی کارشناسان خبره انجام می شود که برای اعتبارسنجی امسال ، این کارشناسان با حضور در بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران به مدت دو روز بخشهای مختلف بیمارستان را ارزیابی ، بررسی و تمام چک لیست ها را تکمیل کردند .
اعتباربخشی بیمارستان ها به معنای ارزیابی سیستماتیک مراکز ارایه خدمات سلامت با استانداردهای مشخص است .
مهم ترین استانداردی که در همه بخش های بیمارستانی باید رعایت شود  ایمنی بیمار است .
گفتنی است امتیازهای مربوط به شاخص های اعتباربخشی در بیمارستان ها جمع آوری شده و براساس این امتیازها ، بیمارستان ها ارزشیابی می شوند .
بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران در دوره گذشته موفق به کسب رتبه درجه 1 در ارزشیابی اعتبار بخشی شد . این مرکز درمانی در حال حاضر به افزون بر 13 هزار نفر خدمات ارائه می دهد .

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

 
۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۵۱
تعداد بازدید : ۷۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید