سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۹

اخبار

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت روز پرستار را تبریک گفت

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با صدور پیامی میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت تبریک گفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ؛ در پیام تبریک دکتر حبیب الله سمیع مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به مناسبت روز پرستار آمده است :
بی تردید پرستار واژه ای است به گستره مهربانی ، عطوفت و مظهر پایبندی به خصایص والای انسانی که در شرایط سخت و طاقت فرسا با آرامشی وصف ناپذیر ، روح امید و زندگی را به بیماران می بخشد .
مسلما برخورداری از چنین ویژگی خداپسندانه ای مصداق بارز فداکاری انسانهای مومن و انسان دوستی است که در مقام عمل ، نوع دوستی را معنا می کنند .
اینجانب ، فرا رسیدن ولادت با سعادت اسوه صبر و مقاومت ، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به تمامی همکاران دلسوز ، زحمتکش و پر تلاش حوزه پرستاری در حیطه مدیریت ، آموزش ، درمان و پرستاری خانواده سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، که همچون فرشتگان رحمت به دردها ، مشکلات و نیازهای جسمی و روحی بیمار پاسخ می‌دهند ، تبریک عرض نموده و سلامتی ، بهروزی و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .

1

 

 
۱۱ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۵۴
تعداد بازدید : ۶۱۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید