سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۰

اخبار

بازدید مدیرعامل نفت و گاز گچساران از روند اجرایی ساخت بیمارستان 64 تختخوابی نفت+تصاویر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به همراه مدیران ستادی از روند اجرایی ساخت بیمارستان جدید 64 تختخوابی بعثت نفت این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، مدیرعامل نفت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، صبح امروز به همراه مدیران ستادی و همچنین رؤسا، مدیران و مسئولان ستادی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با حضور در بخش‌های مختلف در دست ساخت بیمارستان جدید بعثت نفت، روند اجرایی این پروژه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
دکتر تندر رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در این بازدید که نمایندگان پیمانکار ، مهندس حیدر قبادی سرپرست اجرایی پروژه‌های بیمارستانی نفت و مهندس ناظر این پروژه به همراه کارشناسان فنی طرح نیز حضور داشتند بر افزایش سرعت و دقت و نیز رعایت نکات ایمنی و افزایش کیفیت ساخت این بیمارستان در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به کارکنان و خانواده‌های نفت و گاز منطقه تأکید کرد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در حاشیه این بازدید در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اظهار کرد: پیشرفت پروژه بیمارستان 64 تختخوابی بعثت نفت نسبت به بازدید قبلی وضعیت مناسب‌تری داشته است.
مهندس هوشنگ صیدالی افزود: امید است با تزریق مالی که طی روزهای آتی صورت خواهد گرفت فعالیت‌ها جدی‌تر و تسریع قابل قبولی در اجرای پروژه صورت گیرد و با این شرایط اجرای پروژه، انتظار می‌رود طی یکی دو ماه آینده، عمده کارهای بیمارستان اجرایی و تکمیل شود.
وی با اشاره به وجود مشکلاتی در تعریف، لحاظ کردن و اجرای ساختمان اداری یادآور شد: این مشکل قابل پیگیری بوده و تصمیماتی اتخاذ خواهد شد که در صورت امکان در این مقطع و مرحله و در غیر این صورت در مراحل بعدی تکمیل بیمارستان، کار به نحوی باشد که ساختمان اداری نیز به وضعیت قابل قبولی برسد.
مهندس صیدالی با اشاره به ساختمان فعلی بیمارستان نفت گچساران در راستای خدمات‌دهی به کارکنان نفت و گاز منطقه خاطرنشان کرد: ساختمان فعلی اگر چه زیبنده خدمات‌دهی به کارکنان نفت و گاز نیست اما به عنوان یک فرصت بوده و قطعاً باید استفاده لازم از بخش‌های مختلف صورت گیرد.
وی عنوان کرد: بعضی بخش‌های بیمارستان فعلی نفت گچساران نیاز به جمع‌آوری می‌باشد اما بخشی از آن پس از بازسازی قابل استفاده و خدمات‌دهی می‌باشد.

بازدید مدیرعامل نفت گچساران از بیمارستان64تختخوابی 9
بازدید مدیرعامل نفت گچساران از بیمارستان64تختخوابی 8
بازدید مدیرعامل نفت گچساران از بیمارستان64تختخوابی 7
بازدید مدیرعامل نفت گچساران از بیمارستان64تختخوابی 6
بازدید مدیرعامل نفت گچساران از بیمارستان64تختخوابی 5
بازدید مدیرعامل نفت گچساران از بیمارستان64تختخوابی 4
بازدید مدیرعامل نفت گچساران از بیمارستان64تختخوابی 3
بازدید مدیرعامل نفت گچساران از بیمارستان64تختخوابی 2
بازدید مدیرعامل نفت گچساران از بیمارستان64تختخوابی 1


بازدید مدیرعامل نفت گچساران از بیمارستان64تختخوابی 11
بازدید مدیرعامل نفت گچساران از بیمارستان64تختخوابی 10
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۴۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۸۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید