سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۱۴

اخبار

بازدید نماینده مردم گچساران و باشت از بیمارستان بعثت صنعت نفت

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه از بخش‌های مختلف بیمارستان64تختخوابی بعثت صنعت نفت گچساران بازدید کرد .
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ؛ غلامرضا تاجگردون در ابتدای این بازدید در نشستی که با حضور رئیس ، معاونین ستادی ، برخی از کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و مجری پروژه های ساختمانی صنعتی نفت و گاز گچساران برگزار شد در جریان روند ساخت بیمارستان جدید 64 تختخوابی بعثت صنعت نفت (شهدای نفت) قرار گرفت .

1

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت : با توجه به فرسوده و قدیمی‌بودن بیمارستان فعلی ، تکمیل و راه اندازی بیمارستان جدید از نیازهای ضروری است .

 1

تاجگردون افزود : با راه‌اندازی بیمارستان در دست احداث وضعیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به کارکنان صنعت نفت بهبود یافته و شاخص‌های این بیمارستان نیز ارتقا پیدا خواهد کرد .
وی ادامه داد : در صورت آغاز به کار بیمارستان جدید (شهدای نفت) امکان ارائه خدمات به حدود 20 هزار نفر از کارکنان و خانواده های صنعت نفت شامل نیروی رسمی ، قراردادی و پیمانکاری محقق می شود .
تاجگردون یادآور شد : در گذشته واگذاری بهداشت و درمان صنعت نفت به بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته بود که با رایزنی های صورت گرفته با سازمان و موافقت وزارت نفت از این امر جلوگیری شد .
وی افزود : نوع خدمات در بیمارستان بعثت صنعت نفت را باید به گونه ای بالا برد که بتوان به  قشر بیشتری خدمات ارائه شود .
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : در برخی از مناطق نفت خیز جنوب  ، بهداشت و درمان صنعت نفت با تعرفه معین به شهروندان خدمات ارائه می دهد .

تعداد تخت های بیمارستانی در گچساران و باشت به460عدد می رسد

تاجگردون در ادامه اظهار داشت : با بهره برداری بیمارستان120تختخوابی نرگسی و 64 تختخوابی شهدای نفت تعداد تخت های بیمارستانی در شهرستان های گچساران و باشت به460تخت خواهد رسید .

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در ابتدای دولت یازدهم 140 تخت بیمارستانی فرسوده در گچساران وجود داشت افزود : تعداد تخت های بیمارستانی این دو شهرستان نسبت به 7سال پیش حدود سه برابر شده که بالاتر از سرانه کشوری است .

شهرستان های گچساران و باشت در جنوب کهگیلویه و بویراحمد 150 هزار نفر جمعیت دارند .

تکمیل بیمارستان شهدای نفت گچساران نیازمند تامین اعتبار
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران نیز گفت : بیمارستان جدید 64 تختخوابی صنعت نفت 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل آن نیازمند تامین اعتبار است .
دکترمحمدمحمدی بیان کرد : عملیات اجرایی این بیمارستان از سال 1387 آغاز شده و در صورت تخصیص اعتبار در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید .
وی ادامه داد : کیفیت فضای فیزیکی بیمارستان نامناسب بوده و پاسخگوی نیاز مراجعه کنندگان نیست از این رو نیاز است روند ساخت بیمارستان جدید شتاب گیرد .
دکتر محمدی با بیان اینکه بیمارستان شهدای نفت گچساران با زیربنای 11 هزار متر مربع در حال ساخت می‌باشد ، ادامه داد : این بیمارستان دارای سه طبقه و پنج بخش اصلی شامل کلینیکهای تخصصی ،‌ بخش های بستری ،‌ اورژانس و آزمایشگاه ، خدماتی و اداری می باشد .

 
1
1

1
1
1

1

1

1

1
1

1
1

1
1

1

1

1

1

1

1

 
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۱۷
تعداد بازدید : ۱,۶۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید