سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۲۹

اخبار

کنفرانس فوریت های قلب و عروق در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار شد

کنفرانس فوریت های قلب و عروق به مناسبت هفته جهانی قلب با حضور پزشکان ، پرستاران و تیم بیهوشی شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در سالن کنفرانس بیمارستان بعثت صنعت نفت برگزار شد .

 به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ؛ در این کنفرانس یک روزه که به مدرسی دکتر مجید عاشوری متخصص قلب و عروق برگزار شد شرکت کنندگان با چگونگی درد قفسه صدری و علل آن ، تشخیص های افتراقی ، سکته حاد قلبی ، آنژین پایدار و ناپایدار ، پارگی آئورت و آمبولی ریه آشنا شدند .

1

1

هفتم تا پانزدهم مهرماه هفته قلب سالم نامگذاری شده است ، امسال هفته جهانی قلب با شعار " قول بدهیم که قهرمان سلامت قلب خود باشیم " تعیین شده است و از مردم دنیا خواسته می‌شود تا با دادن یک قول به کسی که دوستش دارند یا برایشان مهم است یک قهرمان قلب باشند .

بر اساس آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت (WHO) ، در سال ۲۰۱۶ میلادی ۱۷.۹ میلیون نفر بر اثر بیماری‌های قلبی عروقی جان خود را از دست دادند که معادل ۳۱ درصد از کل موارد مرگ و میر در این سال بود . ۸۵ درصد از این آمار مربوط به حمله قلبی و سکته مغزی بود .

بیماری های قلبی و عروقی که صدرنشین عوامل مرگ و میر در دنیا به شمار می رود از اهمیت بسیار زیادی در حوزه بهداشت و درمان برخوردار هستند .

قلب به عنوان مهمترین عضو بدن و موتور محرک همه اندام ها ، بیشترین فعالیت و بیشترین اهمیت را در بین اندام های مختلف دارد . 

1

1

1

1

1

۱۵ مهر ۱۳۹۸ ۰۰:۵۹
تعداد بازدید : ۹۸۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید