سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۰۶

اخبار

گرامیداشت روز فیزیوتراپ در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

به مناسبت گرامیداشت روز ملی فیزیوتراپ دوم مردادماه ، مراسمی با حضور دکتر محمدمحمدی رئیس و معاونین ستادی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و کارشناسان فیزیوتراپی در واحد فیزیوتراپی بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران برگزار شد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ؛ دکتر محمدمحمدی در این آیین گفت : فیزیوتراپی نوعی رویکرد در حوزه پزشکی و سلامت است که با پیشگیری و درمان دردها و اختلالات حرکتی ، نقش بسیار مهمی در بهبود کیفیت زندگی افراد و ارتقاء سطح سلامت جامعه دارد.
وی ادامه داد : فیزیوتراپی در درمان بیماریهای دستگاه حرکتی (ارتوپدی) ، بیماری های روماتیسمی ، بیماری های اعصاب محیطی و مرکزی ، بیماری های قلبی و تنفسی ،  بیماری های پوستی و سوختگی ها ، بیماری های زنان و زایمان ، قبل و بعد از جراحی ها ، دردها و کنترل درد ، آسیبهای ورزشی و  بیماریهای شغلی و ارگونومی کاربرد دارد .
افزایش 10درصدی مراجعه کنندگان به فیزیوتراپی بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران
مسئول مرکز فیزیوتراپی بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران از افزایش 10درصدی میزان مراجعات به واحد فیزیوتراپی بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران خبر داد .
دکترایرج بکیار با بیان اینکه سه هزار و 348 نفر در سه ماهه اول سال جاری به واحد فیزیوتراپی بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران مراجعه کردند افزود : این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 329 نفر افزایش یافته است .
وی یادآور شد : در سال گذشته تعداد یکهزار و 700 بیمار در قالب17هزار جلسه از خدمات مرکز فیزیوتراپی این بیمارستان بهره مند شدند .
دکتر بکیار ادامه داد : از 17هزار جلسه درمانی فیزیوتراپی که در سال گذشته به بیماران ارائه شده 6 هزار و 679 جلسه به بازنشستگان و 10هزار و 321 جلسه به کارکنان شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز و خانواده های آنها ارائه شده است .
مرکز فیزیوتراپی بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران از  سال1371فعالیت خود را آغاز کرده . در این مرکز 8 تخت برای ارائه خدمات به بیماران در نظر گرفته شده است .
این مرکز به جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاهها از جمله شوک درمانی ، لیزر ، دیاترمی و... مجهز بوده ، در این مرکز از به روزترین تکنیکهای درمانی از جمله سوزن خشک توسط کادر درمان استفاده می شود .
هم اکنون یک دکترای حرفه ای فیزیوتراپی و 4 فیزیوتراپ در این مرکز فعالیت و به بیماران خدمات فیزیوتراپی ارایه می کنند .

1

1

1

1

1

1

1

1

 

 
۲ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۵۳
تعداد بازدید : ۱,۲۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید