سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۱۸

اخبار

وضعیت درمانگاههای مناطق عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بررسی شد.

نشست بررسی وضعیت درمانگاههای مناطق عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و بهداشت و درمان صنعت نفت برگزار شد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ؛ در این نشست مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، دکترمحمدبخشایی رئیس بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران ، دکتر تراب احمدی رئیس مرکز طب سلامت کار و جمعی از مدیران و رؤسای شرکت بهره برداری نفت گچساران حضور داشتند.

1

در این نشست مشکلات درمانی کارکنان ، وضعیت و بهبود شرایط درمانگاههای مناطق عملیاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این نشست به نقش و جایگاه نیروی انسانی اشاره کرد و افزود : تمام تلاش ما بر آن است که ضمن تحقق اهداف شرکت به بزرگترین سرمایه خود که همان نیروی انسانی است به نحو مطلوب خدمت رسانی کنیم.
هوشنگ صیدالی ادامه داد : کارکنانی که در کنار تاسیسات نفتی و دور از خانواده می باشند همیشه در معرض خطر قرار دارند.
وی مدیریت صحیح ، خدمات مطلوب ، مفید و همچنین کاهش هزینه های اضافی را خواستار و بر توجه ویژه به خدمات درمانی کارکنان خارج از منطقه که نقش اصلی اهداف سازمان را به دوش دارند تاکید نمودند. 
صیدالی در ادامه بهسازی و توسعه درمانگاهها و تجهیزات ، بهبود شرایط درمان بیماران در محل و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای اعزام بیماران خصوصا در حوادث لاینفک تاسیساتی با هدف بهبود شرایط درمانی کارکنان را خواستار شد. 
در این نشست همچنین برنامه های توسعه ای درمانگاههای مناطق عملیاتی ، توسعه تجهیزات ، استفاده از پرسنل مجرب پزشکی در درمانگاهها و نحوه خدمات رسانی مطلوب به کارکنان شاغل در تاسیسات نفتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
گفتنی است شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در۱۰منطقه عملیاتی فعالیت دارد که هم اکنون۹منطقه عملیاتی شامل دشت گز ، پازنان ، رگ سفید ، سیاهمکان ، گوره ، بی بی حکیمه۲ ، بی بی حکیمه۱ ، بینک و نرگسی  مجهز به درمانگاه است و  به کارکنان این مناطق خدمات ارائه می دهند.
مجموع تخت های پیش بیمارستانی این درمانگاهها ۲۷ تخت و  یکهزار و ۶۶۴نفر تحت پوشش این درمانگاههای عملیاتی ‌ قرار دارند.
محدوده فعالیت بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران همگام با شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران  در استان های خوزستان،کهگیلویه و بویراحمد،بوشهر و فارس است.
 
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۰۴
تعداد بازدید : ۹۴۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید