سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۲۴

اخبار

رتبه برتر ارزیابی تذکر لسانی به بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران رسید

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت : بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در ارزیابی تذکر لسانی سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر شد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ؛ دکتر محمدمحمدی در جلسه تذکر لسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران که با حضور دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برگزار شد ، اظهار داشت : گروه تذکر لسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران موفق شد از 100امتیاز ارزیابی ستاد احیاء 95امتیاز آنرا کسب و بالاترین جایگاه در میان ادارات شهرستان را بدست آورد.

1

وی ادامه داد : تمام کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در راستای ارتقاء نظام سلامت اداری تلاش نموده و گزارشات به صورت ماهیانه به ستاد امر به معروف و نهی از منکر سازمان بهداشت و درمان ارسال می گردد.
دکتر جهانبخش امینی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از تلاش ها و گزارشات گروه تذکر لسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران تشکر نموده و بر تشویق این گروه و آمران به معروف و ناحیان منکر تاکید و اظهار داشت : ستاد سازمان در این خصوص همکاری لازم را ارائه خواهد نمود.

1

در این جلسه همچنین کریم رحمانی دبیر گروه تذکر لسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اهم مصادیق معروف و منکر که تاکنون توسط گروه لسانی خواهران و برادران در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اجرا شده است را تشریح نمود.
این جلسه با حضور اعضای گروه امر به معروف و نهی از منکر بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران برگزار شد.

1

1

1

1

 
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۵۲
تعداد بازدید : ۹۳۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید