سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۵۱

اخبار

همزمان با هفته سلامت؛برگزاری سمینار سبک زندگی سالم در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران+تصاویر

همزمان با دومین روز از هفته سلامت کنفرانس سبک زندگی سالم در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار شد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛این سمینار به مدرسی دکتر مهدی پاکروان نژاد متخصص اعصاب و روان در سالن کنفرانس بیمارستان بعثت صنعت و با حضور جمع کثیری از کارکنان و خانواده ها برگزار شد.
دکتر پاکروان نژاد که در سمینار یک روزه "سبک زندگی سالم"سخن می گفت،تصریح کرد:یکی از مهمترین رفتارهای مهم در زندگی روزمره انسان ها عادات رایج و باورهای آنهاست که زندگی را تحت الشعاع قرار می دهد.

 13

وی با اشاره به اینکه انسان موجودی است که از واحدهای بسیاری تشکیل شده است،گفت:یک واحد بیولوژیکی در بدن انسان بعنوان روان وجود دارد.
به گفته ی دکتر پاکروان نژاد اگر انسان به روانش رسیدگی نکند آسیب جدی می بیند.
مدرس سمینار سبک زندگی سالم در ادامه گفت:انسان برای رسیدن به یک زندگی سالم به سه محور اساسی شامل آگاهی،آزادی و آفرینندگی نیاز دارد.
وی همچنین خوبی و خیر،علم و دانایی و زیبایی را سه اصل مهم برای داشتن یک زندگی سالم برشمرد.
این متخصص اعصاب و روان ادامه داد:برای رسیدن به سه اصل ذکر شده فوق،می بایست من خلاق،من مسئولیت پذیر و من باارزش(ارزشمندی)در وجود انسان پرورش یابد.
دکتر پاکروان نژاد تصریح کرد:انسان برای داشتن یک زندگی سالم یا سبک درست زندگی کردن به مراقبت های بهداشتی از جمله جسمی،روحی و روانی نیاز دارد.
وی در پایان به شعار هفته سلامت سال98با عنوان«مراقبت های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت»اشاره کرد و گفت:انسان باید مراقب نیات،افکار،احساسات و هیجانات،رفتارهای کلامی و غیرکلامی  و جسم خود باشد.

7

1

2

4

12

5

9

3

10

8

6

11

۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۳۶
تعداد بازدید : ۱,۶۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید