سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۵۶

اخبار

سمپاشی بیش از 778هزار مترمربع از مناطق شرکت نفت و گاز گچساران

بازرس مرکز سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: 778هزار و 450مترمربع از مناطق شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به منظور دفع حشرات موذی و خزندگان سمپاشی شد.
هوشنگ جمشیدیان در گفتگو با پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با بیان اینکه سمپاشی،طعمه گذاری و گندزدایی یکی از فعالیت های مهم واحد بهداشت عمومی و محیط مرکز سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران است،اظهار داشت:این میزان سم پاشی در سال97 و  در یکهزار و 889مرحله صورت پذیرفته است.

1

وی خاطر نشان کرد:همچنین در سال گذشته 2هزار و 580 مورد کلرسنجی منابع آب،900مورد بازدید از اماکن عمومی،250مورد کلرسنجی آب استخر،206بار نمونه برداری آب میکروبی،50جلسه آموزش بهداشت و6بار نمونه برداری شیمیایی توسط واحد بهداشت عمومی و محیط صورت گرفته است.
بیش از یک تن مواد پروتئینی (غیرقابل مصرف)در آشپزخانه های شرکت نفت و گاز گچساران معدوم شد.
بازرس مرکز سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در ادامه از معدوم سازی یکهزار و100 کیلوگرم مواد پروتئینی غیر قابل مصرف در آشپزخانه های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خبر داد.
جمشیدیان تعداد مطبخ های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران را ۱۳مورد ذکر کرد و گفت:در سال گذشته235مورد بازدید از آشپزخانه ها و رستوران ها توسط کارشناسان بهداشت محیط صورت گرفته است.
وی ادامه داد:در این مدت353هزار و396کیلوگرم مواد پروتئینی شامل گوشت،مرغ،ماهی و میگو در مطبخ ها و رستوران های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران مورد بازرسی قرار گرفت.

3

 وی افزود:از میزان مواد پروتئینی ذکر شده3هزار و150کیلوگرم عودت داده شد.

جمشیدیان گفت:همچنین یکهزار و100 کیلوگرم از این مواد پروتئینی فاسد و تاریخ مصرف آن گذشته بود که پس از جمع آوری و توقیف به صورت بهداشتی معدوم شد.

 گفتنی است محدوده فعالیت بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران همگام با شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در استان های خوزستان،کهگیلویه و بویراحمد،بوشهر و فارس است.

 
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۲۳
تعداد بازدید : ۸۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید