سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۵۳

اخبار

استقرار روانشناس در مناطق عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

مسئول مددکاری و مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران از استقرار روانشناس در مناطق عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در آینده نزدیک خبر داد.
سیده زهرا فاطمی در گفتگو با پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اظهار داشت:این مهم مورد موافقت رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قرار گرفته و اقدامات لازم برای استقرار روانشناس در حال انجام است.

1

مراجعه به مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران15درصد کاهش یافت
مسئول مددکاری و مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران در ادامه از کاهش15درصدی مراجعه به مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران خبر داد و افزود:این موضوع نشان از رابطه مستقیم میان بهبود و کیفیت درمان است.
فاطمی اظهار داشت:یکهزار و532نفر از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه از خدمات کارشناسان مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران بهره گرفتند.
وی مراجعه خانواده ها به مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران را نشان اعتماد آنان به این مرکز دانست.
مسئول مددکاری و مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران آمار مراجعین به مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران در سال96را یکهزار و 802نفر اعلام کرد.
وی افزود:در این مرکز خدماتی از جمله مشاوره خانواده،زوج‌درمانی،خانواده‌درمانی،مشاوره تحصیلی،مشاوره کودکان،نوجوانان و جوانان،ازدواج،مشاوره شغلی،مهارت‌های زندگی،روان‌درمانی،روان‌سنجی،آموزش و پژوهش ارائه می‌شود.
فاطمی ادامه داد:این مرکز متشکل از نیروهای متخصص از جمله روانپزشک،روانشناس بالینی،روانشناس ارشد مشاوره،گفتار درمان،کاردرمان و روان سنج می‌باشد.
مسئول مددکاری و مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران تصریح کرد:برگزاری کلاس‌های آموزشی در سطح مدارس صنعت نفت به صورت ماهانه بر اساس تقویم آموزشی،برگزاری دوره‌های مشاوره‌ای و آموزشی برای کارکنان ادارات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران،آموزش خانواده‌ها و پرسنل بهداشت و درمان صنعت نفت به صورت مستمر از طریق تشکیل کنفرانس و نیز ارائه مشاوره در مواقع مورد نیاز از طریق روانشناس از دیگر خدمات مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران است.
فاطمی ادامه داد:از ابتدای مهرماه تا پایان بهمن ماه 48جلسه آموزشی در سطح مدارس صنعت نفت با موضوعات آموزش والدگری،اضطراب امتحان،آموزش مهارت های زندگی ویژه کودکان و نوجوانان،بحران بلوغ یا سلامت روان جوانان و نوجوانان،هویت در نوجوانی،نقش محیط های آموزشی بر سلامت روان جوانان و نوجوانان،نقش فضای مجازی بر سلامت روان جوانان و نوجوانان،استرس فصل امتحانات و راههای مقابله با آن و آسیب های اجتماعی بر نوجوانان برگزار شده است.
فاطمی بیان کرد:از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه32کنفرانس آموزشی برای کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت و کارکنان ادارات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران توسط کارشناسان مجرب مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران برگزار شده است. 
وی موضوعات این کنفرانس های آموزشی را تکریم ارباب رجوع،مدیریت استرس،اختلالات شخصیت و ارتباط موثر،مدیریت خشم،هوش هیجانی و مدیریت آن و شناسایی بیماری های شغلی عنوان کرد.
فاطمی  گفت:در سال جاری3هزار و 500 بروشور و توصیه های آموزشی با عناوین فرزند پروری و همسرانه در میان کارکنان صنعت نفت گچساران توزیع شده است.
فاطمی تصریح کرد:سالن آموزش و پژوهش مرکز مشاوره و روان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اواخر دی ماه جهت برگزاری کلاس های آموزشی افتتاح شد.
وی یادآور شد:مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران از تیرماه سال92آغاز به کار کرده و به شاغلان این صنعت و خانواده‌های آنها خدمات‌رسانی می‌کند.
گفتنی است مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران در کوی شهید پرهون روبروی مهمانسرای نفت  پلاک128واقع شده است و همه روزه در دو نوبت صبح و عصر به مراجعه کنندگان خدمات مشاوره ای ارائه می کند.
 
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۴۱
تعداد بازدید : ۱,۵۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید