سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۴۹

اخبار

نشست مشترک مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

نشست مشترک مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ظهر یکشنبه برگزار شد.

به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت گچساران؛در این جلسه‌ که با حضور مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران،دکترمحمدمحمدی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران،معاونین ستادی و جمعی از مدیران و رؤسای شرکت بهره برداری نفت گچساران برگزار شد،چالش‎های درمانی و بهداشتی کارکنان و پروژه بیمارستان64تختخوابی در حال ساخت بعثت صنعت نفت گچساران(شهدای نفت) بررسی شد.

1

آزمایشات طب کار،کاهش مدت زمان نوبت دهی،بهسازی و توسعه درمانگاههای عملیاتی،تجهیزات،بهبود شرایط اعزام بیماران،تعرفه های پزشکی، بیمه‎ای و ... از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و بررسی شد. 

گفتنی است شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در۱۰منطقه عملیاتی فعالیت دارد که مناطق عملیاتی دشت گز،پازنان،رگ سفید،سیاهمکان،گوره،بی بی حکیمه۲،بی بی حکیمه۱،بینک و نرگسی  مجهز به درمانگاه است و به کارکنان این مناطق خدمات ارائه می دهند.

بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران دارای 18مرکز،شامل یک بیمارستان،9درمانگاه عملیاتی،دو درمانگاه شهری،یک کلینیک تخصصی،یک پلی کلینیک دندانپزشکی،3داروخانه،یک مرکز طب کار و سلامت و یک کلینیک مشاوره روانپزشکی می باشد.

27پزشک متخصص،27پزشک عمومی و10دندانپزشک(رسمی و پرکیس)در مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در حال خدمات دهی به بیماران هستند.

گفتنی است در حال حاضر بیش از13هزار نفر از خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران استفاده می کنند.

محدوده فعالیت بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران همگام با شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران  در استان های خوزستان،کهگیلویه و بویراحمد،بوشهر و فارس است.

3

2

4

5

۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ۱۹:۰۱
تعداد بازدید : ۱,۵۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید