سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۳

اخبار

بیش از۱۱هزار مراجعه به درمانگاههای عملیاتی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران صورت گرفت

مسئول درمانگاههای مناطق عملیاتی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت:از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه،۱۱هزار و ۳۳۸نفر بار به درمانگاههای مناطق عملیاتی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران مراجعه کرده اند.
رحمان رضایی در گفت و گو با پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران افزود:کارکنان مناطق عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برای انجام مراحل درمانی خود به ۹درمانگاه عملیاتی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران مراجعه کردند که بیشترین حجم مراجعات به درمانگاه بی بی حکیمه۱بوده است. 
وی حجم مراجعات به درمانگاه بی بی حکیمه۱را ۲هزار و ۳۲۱بار اعلام کرد و گفت:حجم مراجعات به درمانگاه نرگسی یکهزار و ۸۸۹،گوره یکهزار و ۴۴۷،پازنان یکهزار و ۳۳۱،سیاهمکان یکهزار و ۲۲۹،دشت گز ۹۸۸،بی بی حکیمه ۲با ۷۸۸و درمانگاه رگ سفید ۷۸۴نفر بار بوده است.
 رضایی اظهار کرد:کمترین مراجعات متعلق به درمانگاه بینک با ۵۶۱مورد بوده است.
 مسئول درمانگاههای عملیاتی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در ادامه از انجام ۱۸۹ماموریت اعزام از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه خبر داد و گفت:بیشترین ماموریت ها با۳۵مورد به درمانگاه بی بی حکیمه۱ و بی بی حکیمه۲اختصاص داشت. 
وی اظهار داشت:۳۲اعزام در دشت گز،۱۸اعزام در پازنان،۱۷اعزام در سیاهمکان،۱۴اعزام در نرگسی،۱۴اعزام در گوره،۱۳اعزام در بینک و ۱۱ اعزام در رگ سفید انجام شد. 
رضایی در ادامه به انجام۱۳۶مانور در مناطق عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از ابتدای سال۹۷ تا پایان بهمن ماه اشاره کرد و افزود:این مانورها توسط شرکت بهره برداری نفت و گچساران با مشارکت بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و کارکنان مناطق عملیاتی انجام شده است. 
مسئول درمانگاههای عملیاتی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران یادآور شد:در این مدت۱۳۰حادثه ناشی از کار در مناطق عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بوقوع پیوسته است.
 رضایی تصریح کرد:طی همین مدت ۶۵جلسهHSEبرای کارکنان مناطق عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شده است. 
نگاهی به درمانگاههای عملیاتی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران
 مسئول درمانگاههای عملیاتی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در ادامه به درمانگاههای عملیاتی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران نیز اشاره کرد و گفت:هم اکنون در مناطق عملیاتی دشت گز،پازنان،رگ سفید،سیاهمکان،گوره،بی بی حکیمه۲،بی بی حکیمه۱،بینک و نرگسی درمانگاه فعال هستند. 
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در۱۰منطقه عملیاتی فعالیت دارد که ۹۰درصد این مناطق مجهز به درمانگاه است.
رضایی مجموع تخت های پیش بیمارستانی این درمانگاهها را ۲۷تخت عنوان کرد.
وی تصریح کرد:23نیروی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران شامل 5پزشک و 18پرستار در درمانگاههای عملیاتی حضور دارند و به صورت شبانه روزی به کارکنان این مناطق خدمات رسانی می کنند.
رضایی افزود:درمانگاههای عملیاتی ‌بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران مجهز به داروخانه،انبار دارویی،اتاق بستری موقت،اتاق اورژانس و احیا،اتاق استراحتگاه پزشکان،سیستمهای سرمایشی و گرمایشی و سایر امکانات(تسهیلات رفاهی) هستند.
 به گفته وی یکهزار و ۶۶۴نفر تحت پوشش درمانگاههای عملیاتی ‌ بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قرار دارند. 
گفتنی است محدوده فعالیت بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران همگام با شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در استان های خوزستان،کهگیلویه و بویراحمد،بوشهر و فارس است.
 
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۳۵
تعداد بازدید : ۹۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید