سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۳۹

اخبار

مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران برگزار میکند:کلاس آموزشی سلامت روان جوانان و نوجوانان در آموزشگاه دخترانه صنعت نفت گچساران

کلاس آموزشی سلامت روان جوانان و نوجوانان در آموزشگاه دخترانه دوره دوم متوسطه صنعت نفت گچساران برگزار شد.
 
به گزارش پایگاه خبری بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛کلاس آموزشی سلامت روان جوانان و نوجوانان (آشنایی با مفهوم سلامت روان)یکشنبه 11آذرماه در آموزشگاه دخترانه دوره دوم متوسطه صنعت نفت گچساران برگزار شد.
 
شهربانو فریحی کارشناس ارشدمرکز مشاوره بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در این کلاس آموزشی در جمع دانش آموزان آموزشگاه دخترانه دوره دوم متوسطه صنعت نفت گچساران اظهار داشت:بسیاری از نوجوان و جوانان جامعه ما به دلیل کم اطلاعی یا عدم اطلاع از مفهوم سلامت روان و حال خوب دائما" در حال تجربه حال بد یا به اصطلاح روانشناختی،عدم سلامت روان می باشند .
 
وی با بیان اینکه چون نوجوان و جوانان راه حلی برای سلامت روان نمی یابند، تصریح کرد: این حال بد می تواند اثرات مخرب و حتی ویرانگری بر روی کیفیت زندگی ، تحصیل و حتی اشتغال انها داشته باشد.
 
فریحی معتقد است تیم روانشناسی هر ساله و حتی هر چند ماه یکبار برای آشنا کردن نوجوانان و جوانان با مفهوم سلامت روان و عدم سلامت روان (یا همان بیماری ها و اختلالات روانی)سری به مدارس بزنند. 
 
وی ادامه داد: در پوشش کلاس های آموزشی می توان نوجوانان را از خطرات عدم رسیدگی به مشکلات روانشناختی آشنا نموده و آنها را به سمت دوستی با مرکز مشاوره و بهداشت روان سوق داد .
 
این کارشناس مرکز مشاوره بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران افزود: با واکسینه کردن روان نوجوانان، زمینه سلامت روان نسل جوان آینده کشور فراهم خواهد شد.

 

مشاوره8
مشاوره4

۱۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۰۴
تعداد بازدید : ۱,۴۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید