سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۲۴

اخبار

بازدید رئیس بازرسی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

رئیس بازرسی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و هیئت همراه از بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بازدید کرد.
 

به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛دکتر جهانبخش امینی رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و هیئت همراه دوشنبه پنجم آذرماه از بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بازدید به عمل آوردند.

 

* ارزیابی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

 

دکتر جهانبخش امینی رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به همراه زهرا  آجی دیان کارشناس قانون ارتقای سلامت نظام اداری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از بخش های مختلف بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بازدید و ارزیابی به عمل آوردند.

 

در این بازدید، گزارش سه ماهه سلامت نظام اداری بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران شامل آموزش،قانون گرایی ، شفافیت ..... به رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات و کارشناس بازرسی و ارتقاء سلامت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ارائه شد.

 

*برگزاری جلسه تذکر لسانی در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

 

در ادامه این بازدید دکتر جهانبخش امینی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت  در جلسه امر به معروف و نهی از منکر (تذکر لسانی) بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران حضور پیدا کردند.

 

دکتر جهانبخش امینی در جلسه تذکر لسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به اهمیت فریضه الهی و معنوی تذکر لسانی اشاره نموده و اظهار داشت: باید برای انسانهای وارسته و متدین با توجه به عملکرد آنها در زمینه تذکر لسانی و امر به معروف و نهی از منکر  مشوق هایی در نظر گرفته و در همایش ها و جشن ها از این نمونه افراد تشکر و تشویق به عمل آید .

 

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ادامه داد: در زمینه امر به معروف و نهی از منکر باید به گونه ای رفتار نمود که عرصه بر مردم تنگ نشود. 

 

امینی در ادامه هدف از تذکر لسانی و امر به معروف و نهی از منکر را سالم سازی محیط برای خدمت رسانی به مردم عنوان کرد.

 

گفتنی است این جلسه با حضور اعضای گروه امر به معروف و نهی از منکر بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران برگزار شد.

 

*دیدار رئیس امور ایثارگران سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت با ایثارگران

 

رئیس امور ایثارگران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت  با ایثارگران بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران دیدار کرد.

 

در این دیدار صمیمی که با حضور دکتر جهانبخش امینی رئیس امور ایثارگران سازمان  بهداشت و درمان صنعت نفت  و تعدادی از مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار شد، مشکلات ایثارگران از جمله بکارگیری فرزندان و تعدیل مدرک تحصیلی ایثارگران مورد بحث قرار گرفت.

 

در پایان این بازدید دو روزه، دکتر جهانبخش امینی و هیئت همراه از روند اجرایی بیمارستان64تختخوابی شهدای نفت و بخش های اداری یهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بازدید نمودند.

 

عملیات ساخت بیمارستان64تختخوابی شهدای نفت از اوایل سال87 در سه طبقه و پنج بخش اصلی شامل کلینیک های تخصصی،بخش های بستری،اورژانس و آزمایشگاه،خدماتی و اداری آغاز شده است.

 

دکتر امینی همچنین با حضور در بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران از بیماران بستری شده در این مرکز عیادت کردند.

 

16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

 

 

 

۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۵۳
تعداد بازدید : ۱,۵۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید