کلاس آموزش تکریم ارباب رجوع در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار ش
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ، کلاس آموزش تکریم ارباب رجوع (مدیریت ارتباط با مشتری ) ، توسط آقای ابدالی ، رییس آموزش و پژوهش در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار شد.
در این کلاس به مباحثی چون تعاریف و مبانی تکریم ارباب رجوع ، تاریخچه ارباب رجوع در ایران ، مبانی اعتقادی از دیدگاه دین مبین اسلام پرداخته شد.
همچنین اهداف تکریم ارباب رجوع ، تعریف و بیان کلیات مدیریت کیفیت جامع (TQM)
از دیگر مباحث این دوره برگزار شده بود.
کلیه پرسنل بهداشت و درمان ، گروه هدف این دوره برگزار شده بودند.