سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۵۷

اخبار

برگزاری کنفرانس ارزیابی عملکرد کارکنان (روش جدید) با استفاده از نرم افزار مدیریت عملکرد+ تصاویر

کنفرانسی آموزشی با موضوع ارزیابی عملکرد کارکنان طبق روش جدید با استفاده از نرم افزار مدیریت عملکرد توسط کارشناس ارشد منابع انسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، امین عباسی در زمینه اهمیت برگزاری و برخی مباحث مطرح شده در این کنفرانس در گفت‌و‌گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار کرد: نرم افزار مدیریت عملکرد یک سیستم نوینی بوده که بر مبنای یک مبانی قوی و به روز تعیین شده و به وسیله علم روز مدیریت اجرا شده است.
کارشناس ارشد منابع انسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ادامه داد: این روش بهترین روش بوده و همه ابعاد را در نظر گرفته که هم کیفیت و هم نتیجه کار را ارزیابی می‌کند.
عباسی تصریح کرد: آشنایی بیشتر با روش فوق ، مستلزم شرکت فعال همه همکاران در کلاس‌های آموزشی این روش ( دانش تیم و کار با سامانه) می‌باشد.
وی گفت: در ابتدای این روش باید بپذیریم و بتوانیم در خودمان یک پذیرش ایجاد کنیم و اگر این اصل اساسی را ایجاد کردیم و اگر درد تغییر داریم و به دنبال این هستیم که بهترین راه رسیدن به رسالت سازمان خود را جویا شویم باید به سمت واقعی کردن عملکردها و ثبت دقیق آن‌ها گام برداریم و باید بتوانیم عملکردها را منطبق با اهداف کرده و عملکرد واقعی را به عملکرد مطلوب برسانیم.
عباسی یادآور شد: پس از ایجاد پذیرش با کارکنان به توافق برسیم که در راستای رسیدن به عملکرد مطلوب باید به این نقطه برسیم و سپس تعهد برای تغییر ایجاد کنیم تا بتوانیم یک برنامه عملیاتی برای سازمان و یا واحد خود داشته باشیم و از آن برنامه حمایت کرده، منابع مورد نیاز تغییر را تأمین کنیم و پایش آن را به طور مرتب دنبال نماییم.
وی ابراز کرد: ارزیابی عملکرد جدید آینده‌نگر بوده و رویکردی نتیجه‌محور، رفتارمحور و صفات‌محور را دارا می‌باشد.
عباسی در پایان خاطرنشان کرد: مزیت‌های سیستم ارزیابی نوین به صورت خلاصه به شرح ذیل است:
1-    تعیین مأموریت سازمانی
2-    تعیین فعالیت‌های اصلی و کلیدی
3-    تعیین انتظارات کمی و کیفی
4-    پایش فعالیت‌ها
5-    ارزیابی میان‌دوره‌ای
6-    ارزیابی و ارزشیابی پایان دوره
7-    اقدام بر اساس نتایج ارزیابی
8-    جمع‌آوری فرم‌های کاملا محرمانه قبلی
9-    شفافیت ارزیابی عملکرد

"معصومه بوستانی"

کنفرانس ارزیابی عملکرد آ.عباسی 5
کنفرانس ارزیابی عملکرد آ.عباسی 4
کنفرانس ارزیابی عملکرد آ.عباسی 3
کنفرانس ارزیابی عملکرد آ.عباسی 2
کنفرانس ارزیابی عملکرد آ.عباسی 1
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۱۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید