سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۳۸

اخبار

پیام تبریک رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به مناسبت دهه فجر ​

دکتر محسن تندر رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با صدور پیامی ایام الله دهه فجر را به مردم ایران اسلامی و جامعه بزرگ بهداشت و درمان صنعت نفت تبریک گفت.
دکتر محسن تندر رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با صدور پیامی  ایام الله دهه فجر را به مردم ایران اسلامی و جامعه بزرگ بهداشت و درمان صنعت نفت تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، متن این پیام به شرح زیر است:
انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.
ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.
فرارسیدن سی و نهمین دهه فجر، سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملتی است که نشان داده اند همواره با استقامت می‌توان در برابر زیاده خواهی های دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کرد.
انقلاب اسلامی ایران که با مشت های گره کرده و گام های استوار به ثمر رسید «انفجار نوری بود» که تلألو آن امروز مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و در سرزمین‌های اسلامی موجب بیداری اسلامی شده است.
دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏‌انداز کرد.
این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.
اینجانب ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور خواستارم.
                                                                                                   دکتر محسن تندر
                                                                                 رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران
دهه فجر
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ۰۸:۵۱
تعداد بازدید : ۷۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید