سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۱۴

اخبار

برگزاری نشست مشترک بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز منطقه+ تصاویر

نشست مشترک رؤسا و مدیران ستادی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز این منطقه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، در این جلسه که به میزبانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار و پیرامون موضوعات مهم بهداشتی و درمانی بحث و تبادل نظر شد.
دکتر محمد محمدی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در این نشست با تأکید بر ضرورت همکاری و تعامل دوسویه، این همکاری را عامل مهمی در بالارفتن کمی و کیفی خدمات بهداشتی و درمانی و رضایتمندی مراجعان عنوان کرد.
مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نیز در این نشست با اشاره به اهمیت بالابردن هر چه بیشتر خدمات درمانی در درمانگاه‌های عملیاتی، استقرار دائم پزشک در یکی از درمانگاه‌های مرکزی عملیاتی و تأسیساتی این منطقه را خواستار شد.
برپایه این گزارش، تأمین نیروی درمانگاه‌های خارج از منطقه بی‌بی حکیمه 2 و رگ سفید و راه‌اندازی این دو درمانگاه، تمدید قرارداد درمانگاه‌های بیرون از منطقه و چگونگی نظارت بر این درمانگاه‌ها، استقرار پزشک در درمانگاه سیاهمکان، بحث و تبادل نظر در مورد تمدید قرارداد مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت و تعیین روش پرداخت هزینه این مرکز از طریق نفت و گاز از جمله مصوبات این جلسه بود.

نشست مشترک با نفت وگاز 7
نشست مشترک با نفت وگاز 6
نشست مشترک با نفت وگاز 5
نشست مشترک با نفت وگاز 4
نشست مشترک با نفت وگاز 3  

۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ۰۸:۲۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید