سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ ۰۶:۵۰

اخبار

خبر خوش مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب؛ شمارش معکوس برای راه‌اندازی بیمارستان شهدای نفت گچساران

روند اجرای پروژه بیمارستان شهدای نفت گچساران از مردادماه سال گذشته شتاب گرفته و به مرحله بهره‌برداری نزدیک شده است.
پروژه بیمارستان در حال ساخت 64 تختخوابی بعثت گچساران (شهدای نفت) که از سال 1386 آغاز شده بود با پیگیری‌های مسئولان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و حمایت‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حال اتمام است و مقرر شده که افتتاح این پروژه بزودی انجام گیرد.
عضو اصلی هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب شامگاه سه‌شنبه هفدهم مهرماه در بازدیدی سرزده و شبانه از این مرکز درمانی در جریان آخرین روند ساخت این مجموعه قرار گرفت.
مهندس ابراهیم پیرامون در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف این طرح درمانی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران عنوان کرد: بر اساس گزارش واحد مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ساخت این مرکز درمانی تقریبا به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است.

1

وی زمان افتتاح و بهره‌برداری این مرکز درمانی را آبان‌ماه اعلام کرد و گفت: در سایه تعامل و همکاری پیمانکار و کارفرما این پروژه پیشرفت خوبی داشته است.
در ادامه رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در تشریح این مرکز درمانی توضیح داد: این طرح در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی شامل کلینیکهای تخصصی،‌ بخش‌های بستری،‌ اورژانس، آزمایشگاه و تصویربرداری، خدماتی و اداری در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع ساخته شده است.
دکتر رضا بقائی عنوان کرد: موقعیت این مرکز درمانی به‌گونه‌ای است که با راه‌اندازی آن هم کارکنان صنعت نفت و هم مردم پیرامونی از آن منتفع می‌شوند.

1

وی همچنین از ساخت مرکز تشخیصی در بیمارستان شهدای نفت خبر داد و گفت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و  در جهت خدمت‌رسانی حداکثری به جمعیت تحت پوشش و جلوگیری از مراجعه بیماران به شهرستانهای همجوار با راه‌اندازی مرکز تشخیصی مجهز به دستگاه‌های MRI  و سی‌تی اسکن در بیمارستان موافقت نموده است.
گفتنی است به دلیل برخی مشکلات عملیات ساخت این مرکز درمانی چندین سال متوقف که مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران از سال 1401 پیگیر شروع مجدد این طرح گردید، که با تلاش و پیگیری، عملیات تکمیل این طرح مردادماه سال گذشته از سر گرفته شد، مجری ساخت این مرکز درمانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است.
در حال حاضر بیش از 15 هزار نفر تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قرار دارد.
گفتنی است در این بازدید جمعی از مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران حضور داشتند. 
۱۸ مهر ۱۴۰۳ ۱۱:۲۴
تعداد بازدید : ۱۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید